Bedankt voor je mooi verwoord en gedetaileerd TR! Echter: Bezoek Port Aventura 2020 = schrap.

Als ik in Bobbejaanland al met stalen nekhaar buitenkom mogen ze me hier afvoeren wegens een inzinking. Sorry voor mijn taalgebruik, maar als dat management bij wachttijden van 1, 1,5, 2u en meer beslist toch maar 1 trein te runnen, verdien je gewoon slagen.

5 jaar terug kroop een weerloze baliemedewerkster van Holiday Park bijna onder haar bureau (i still feel sorry for my behaviour) als ik col?rig binnenkwam omdat ze bij 2u wachten het niet nodig vonden een 2’de trein in te zetten, gecombineerd met een halfuur ongegeneerd VIP’s rondjes te laten rijden (geen zever) op Expedition GeForce, waardoor mensen bijna vastgeroest stonden op dezelfde vierkante centimeter beton.

Als ik dit dan lees zouden er mogelijk slachtoffers vallen ... Spijtig, want PA is een park die ik al heel lang eens wil bezoeken, die tot de verbeelding spreekt en 1 van Europa’s mooiste ride line-up’s heeft, maar blijkbaar weten ze, net als bij Disney zowat, dat het volk toch komt, en halen ze het onderste uit de kan om mensen tot op de laatste cent uit te wringen. Dan mag je voor mij nog eender welke ride hebben, principieel ga ik NOOIT zo’n park bezoeken, terwijl ik nooit op budget kijk in een park die de centen w?l verdient.