X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 95
  1. #41

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    Net deze video in mijn recommended gekregen en zéér interessant. Gaat over speciale (zeldzame) elementen in achtbanen die verwijderd zijn omdat ze te intens waren of te rap sleten (baan of trein). Op nummer 1 staat uiteraard de verticale looping van Son of Beast. De meest opmerkelijke vind ik persoonlijk nummer #3 (vanaf 9 minuten): een element dat al vervangen werd nog vóórdat de baan geopend is. En misschien maar goed ook. Maar bekijk zeker de volledige video!


  2. #42

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    Toevallig, die ben ik gisteren ook net tegengekomen en heb hem dan bekeken die inversie van Maverick zag er inderdaad wel echt intens uit, al zou ik niet twijfelen om het te doen eerlijk gezegd
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  3. #43

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's


    Een interview met Mickey Mack, misschien niet heel bijzonder.

  4. #44

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    Nu zondag speelt Quimera (Schwarzkopf) een hoofdrol in De Mol op Vier.

  5. #45

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Nu zondag speelt Quimera (Schwarzkopf) een hoofdrol in De Mol op Vier.
    Aha! Ik had in een preview al gezien dat er een Schwarzkopf looping coaster in kwam volgende week bedankt om me het zoekwerk te besparen!
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  6. #46

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Aha! Ik had in een preview al gezien dat er een Schwarzkopf looping coaster in kwam volgende week bedankt om me het zoekwerk te besparen!
    Haha, same! Wou het nog opzoeken maar het ging er vandaag weer niet meer van gekomen zijn, bedankt!

  7. #47

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    Ik heb die preview direct na de uitzending ook gezien, bedankt voor het opzoekwerk! Eens benieuwd of die kandidaten iets gaan zeggen over het ontbreken van schouderbeugels (omdat sommige mensen denken dat je alleen daarmee overkop kan gaan).
    Once you sit back, you never go back.

  8. #48

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    Zijn er veel mensen die de mol zien?

    Anders topic aanmaken

  9. #49

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    Misschien een poll om te zien wie wie verdenkt? Kan nog leuke discussies opleveren,.

  10. #50

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk Berichten
    Misschien een poll om te zien wie wie verdenkt? Kan nog leuke discussies opleveren,.
    Elk forumlid kan polls aanmaken .

  11. #51

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    Mocht Efteling ooit van plan zijn een nieuwe draai te geven aan hun lavenmonorail:

    https://9gag.com/gag/a7MoBGb

  12. #52

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Mocht Efteling ooit van plan zijn een nieuwe draai te geven aan hun lavenmonorail...
    Dan zullen ze alle zes de plopsaparken moeten voorlaten in de levering...

  13. #53

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    Het is niet echt een pretpark maar een waterpark...

    Een kijkje achter de scherm hoe een golf gemaakt word:


  14. #54

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    Een documentaire naar aanleiding van 10 jaar Tower of Terror in Disneyland Parijs:



    Er worden een aantal interessante dingen in verteld. Meest opmerkelijk vind ik dat het geen 'zuivere' vrije val is ... nu weet ik eindelijk waarom dat ding voor mij zo intens aanvoelde.

    Al ben ik stiekem ook een beetje teleurgesteld in deze docu omdat de uitleg over de technische werking van de attractie zo kort is. Ik had meer van die machinekamer willen horen en zien
    Once you sit back, you never go back.

  15. #55

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Een documentaire naar aanleiding van 10 jaar Tower of Terror in Disneyland Parijs:



    Er worden een aantal interessante dingen in verteld. Meest opmerkelijk vind ik dat het geen 'zuivere' vrije val is ... nu weet ik eindelijk waarom dat ding voor mij zo intens aanvoelde.

    Al ben ik stiekem ook een beetje teleurgesteld in deze docu omdat de uitleg over de technische werking van de attractie zo kort is. Ik had meer van die machinekamer willen horen en zien
    Wel, dan heb ik dit voor je:



    Er zijn er nog wel een paar hoor.
    Je vois la vie en des biscuits.

  16. #56

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Een documentaire naar aanleiding van 10 jaar Tower of Terror in Disneyland Parijs:



    Er worden een aantal interessante dingen in verteld. Meest opmerkelijk vind ik dat het geen 'zuivere' vrije val is ... nu weet ik eindelijk waarom dat ding voor mij zo intens aanvoelde.

    Al ben ik stiekem ook een beetje teleurgesteld in deze docu omdat de uitleg over de technische werking van de attractie zo kort is. Ik had meer van die machinekamer willen horen en zien
    Wel, dan heb ik deze voor je:



    Deze is wel Duits, maarja, tkan erger.



    Er zijn er nog wel een paar hoor.
    Laatst gewijzigd door Joran; 03-06-18 om 19:55. Reden: Video in betere kwaliteit
    Je vois la vie en des biscuits.

  17. #57

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    Bedankt voor die twee filmpjes, ik heb ze intussen allebei bekeken. Nu zie je pas hoe veel werk het kost om iets oud en versleten te doen lijken

    Ook zeker de moeite om eens te zoeken op youtube: onrides waarbij personeel aanwezig is. Blijkbaar hebben ze er een soort sport van gemaakt om zo weinig mogelijk emoties te tonen.

    https://www.youtube.com/watch?v=k-wU9bSUI1I&t=43s

    Eigenlijk zijn er nog betere voorbeelden te vinden, maar ik heb deze gekozen vanwege het moment op 00:39 - 00:41
    Als bezoeker zou ik me rot schrikken, hahaha.

    Trouwens, waarom krijgen zo veel mensen de slappe lach na een vrije val? Zowel in ToT als Dalton Terror is het mij al opgevallen.
    Laatst gewijzigd door Azmidiske; 05-06-18 om 20:09.
    Once you sit back, you never go back.

  18. #58

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten

    Trouwens, waarom krijgen zo veel mensen de slappe lach na een vrije val? Zowel in ToT als Dalton Terror is het mij al opgevallen.
    Is een manier om uw schrik te uiten...

  19. #59

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    Ik kwam onderstaande video tegen op youtube en moest direct terugdenken aan de recente conversatie in "Het grote kleine-vragen-topic" over de vraag waarom Disney zoveel duurder is dan de andere parken. De video gaat dan wel over Disney World in de VS, maar ik vraag mij toch af of andere (Europese) parken ook zoveel moeite doen voor iets waar je als bezoeker waarschijnlijk niet eens aan denkt.


  20. #60

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 8banen Bekijk Berichten
    Ik kwam onderstaande video tegen op youtube en moest direct terugdenken aan de recente conversatie in "Het grote kleine-vragen-topic" over de vraag waarom Disney zoveel duurder is dan de andere parken. De video gaat dan wel over Disney World in de VS, maar ik vraag mij toch af of andere (Europese) parken ook zoveel moeite doen voor iets waar je als bezoeker waarschijnlijk niet eens aan denkt.

    Een jaar of drie geleden ben ik met een groep kinderen naar Holiday park geweest. Op het einde van de dag hadden de kinderen slechts één vervelende conclusie: Wespen in pretparken zijn vreselijk! Twee dagen later zijn we door gereden naar Europapark en de conclusie daar: super park en geen wespen te zien... alleen daarin zie je het verschil tussen een parkje en een park van wereldniveau!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •