X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 96

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Deze onride van een indoor fake Boomerang in China vind ik wel knap! Ben ik mis of gebruikt deze baan magnetische liftheuvels in plaats van kettingliften? In ieder geval: het thema is echt geweldig, de lage stukken in de baan zitten 'onder water' en als je wat hoger gaat kom je op het strand uit. Simpel maar geniaal!
    Inderdaad superleuk gedaan met dat strand-zee-thema! Het is geen magnetisch liftheuvel, maar vreemd genoeg eenzelfde/vergelijkbaar optakelsysteem als de andere achterwaartse lift: de trein haakt in (wat overigens zéér lang duurt) op een catchcar en wordt dan met een staalkabel naar boven getrokken.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  2. #2

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    das gewoon een kabellift langs beide kanten volgens mij ;-)
    Inderdaad, bij de achterwaartse lift hetzelfde systeem als de echte Vekoma's, maar hier wordt op de tweede heuvel ook met een catchcar gewerkt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    (wat overigens zéér lang duurt)
    Daar meteen de reden waarom de voorwaartse lift bij Vekoma met een ketting werkt Die kan de trein op eender welke plaats grijpen, afhankelijk van temperatuur / gewicht / ... komt deze niet altijd op dezelfde plek uit. Zo'n catchcar moet natuurlijk altijd op exact dezelfde plaats grijpen, en mag de trein ook niet te vroeg grijpen, anders krijg je een te grote schok op de kabel. Wel knap dat het al bij al toch werkt; al vind ik het frappant dat een ander bedrijf dan Vekoma dit gewoon mag bouwen...?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •