X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 25 van de 25
  1. #21

    Re: performance forum na update

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Ik heb nu sinds een aantal dagen hetvolgende: als ik het forum open, laadt de pagina wel meteen en ik kan alles lezen en reageren zonder probleem, maar het tabblad blijft voortdurend laden, en de ventilator in mijn toestel begint na even te blazen (wellicht omdat het geheugen te warm krijgt of zo). Wat gebeurt hier? Of ben ik de enige met dit probleem?

    Edit: misschien nuttige info: wat ik merk is dat als ik op escape druk om de pagina te doen stoppen met laden, dat het favicon niet geladen is.

    Edit 04/06, ter info: dit probleem is sinds vandaag / gisteren (3 juni) verholpen.
    Cookies verwijderen en opnieuw proberen. Als dat niet helpt sowieso eens met een andere browser testen. Lijkt me een lokaal probleem te zijn.

  2. #22

    Re: performance forum na update

    Net ontdekt dat ik via Google wel nog aan de parkgids raak, en daar kan doorklikken op nieuws, artikels, over ons, korting en Brakesection Magazine. Forum en Home geven wel problemen, en omgekeerd kan ik van het forum ook niet doorklikken op een pagina op de website. Op die manier kan je de parkgids en andere zaken dus wel hanteren.

    Wanneer zou de volledige site terug operationeel zijn?

  3. #23

    Re: performance forum na update

    Had weer een dag of twee problemen om op het forum te raken, algemeen probleem of zit het hier bij mij ?

  4. #24

    Re: performance forum na update

    Algemeen denk ik. Ik had ook problemen

  5. #25

    Re: performance forum na update

    Hier ook een paar dagen problemen gehad, kreeg telkens dat er geen connectie mogelijk was.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •