X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 14 van de 14

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [europapark] Tips voor eten in het park

    Mijn top aanraders:

    1. Schloss Balthasar. Prachtig weggestoken in een ongelofelijk rustig en idyllisch stukje van het park. Perfect om 's middags tot rust te komen. Vaak live muziekentertainment, je kan een paar keer genieten van de fonteinshow tijdens je maaltijd en het eten heeft me altijd verrast qua kwaliteit. Gewoon Duitse keuken op zijn best. Ik eet hier gemiddeld veel beter dan bij andere Duitse restaurants van deze prijsklasse. De voordeelmenu is altijd aan te raden en is ontzettend goed voor de lage prijs. 4 sterren op TripAdvisor.

    2. Captain's Finest. Dit is een aanrader voor de avond. Wel reserveren. Deze bevindt zich in Hotel Bell Rock, super makkelijk te bereiken vanuit het park. Ook hier vaak live muziekentertainment en geweldige, afwisselende fonteinshows. Je wil hier dus echt op het terras zitten waar je hier allemaal van kan genieten. De sfeer tijdens en na zonsondergang is buitengewoon. Het nadeel is dat het vrij duur is en dat enkel de avontuurlijke borden de prijs echt waard zijn. 4 sterren op TripAdvisor met Certificaat van Uitmuntendheid.

    3. FoodLoop. Deze blijft me verrassen. Het eten ziet er ongelofelijk saai uit op menu maar de kwaliteit is top. Je krijgt er dan ook nog eens een geweldige, memorabele bediening bij. Wachten op je eten is hier altijd een voordeel: je kan rustig rondkijken naar de borden en drankjes die voorbij zoeven op de achtbaanrails. Het is er wat luid en chaotisch en je kan soms lang wachten om een tafel te krijgen (ga ofwel vlak na opening of tijdens een onpopulair eetuur zoals 15u) maar het is het waard, zeker en vast voor één keer en je zal waarschijnlijk nog eens terug willen. 4 sterren op TripAdvisor met Certificaat van Uitmuntendheid.

    4. Bar Spirit of St. Louis. Dit is de gezellige en sfeervolle bar van Hotel Bell Rock. Ligt vlak naast Captain's Finest. Het is het echt waard om aan het personeel te vragen of je kan wachten (met een lekkere cocktail) voor een terrastafel, dan kan je vanop de perfecte plek genieten van de geweldige fonteinshows. Het eetmenu is klein en niet bijzonder qua keuzes maar alle borden komen uit dezelfde keuken van Captain's Finest en de kwaliteit is top. Hier eet je een geweldige spaghetti bolognaise, een hamburger van goeie kwaliteit met heerlijke frietjes, etc. Desserten zijn hier ook heel leuk voor kinderen. Ijscoupes met Ben & Jerry ijs, dat soort dingen. Echt een aanrader als je wil genieten van de luxe sfeer van Bell Rock maar de prijs binnen de perken wilt houden. Binnen is er ook altijd muziekentertainment 's avonds. 4.5 sterren op TripAdvisor met Certificaat van Uitmuntendheid.

    De buffetrestaurants zijn eigenlijk best ok als je er niet teveel van verwacht. Qua kwaliteit zijn Harborside (Bell Rock) en Sala Santa Isabel (Santa Isabel) de beste, maar Castillo (Castillo Alcazar) is de leukste, zeker voor families. Alles is ingericht als een kasteelsprookje en je kan niet elke dag je vlees aan tafel laten snijden. Grote ruimte en super druk en luid wel, bereid je daar op voor. Sala Santa Isabel is een goeie keuze als je een rustigere, sfeervolle plek wil waar je rustig kan babbelen met elkaar en wat uniekere opties op je bord wilt. Mijn aanrader is altijd om vroeg te dineren zodat je de massa voor bent en je op je eentje voor je hoofdgerechten kunt gaan terwijl de meeste tafels beginnen aan hun voorgerecht. Het eten zal de prijs nooit waard zijn (welk buffetrestaurant is dit wel?) maar door rustig veel te kunnen proberen doe je jezelf echt een gunst.

    Ik zou sowieso één keer in de hotels gaan eten. Ze liggen allemaal vlak bij elkaar en ze zijn ontzettend leuk om gewoon eens door te lopen en van de sfeer te proeven. Ik ben nog niet gaan eten in Silver Lake Saloon bij de camping maar het heeft een heel goeie reputatie en is een heel veilige gok. In Europa-Park moet je echt al moeite doen om slecht te eten. Zelfs de kleine kraampjes zijn vaak heel verrassend qua kwaliteit.
    Laatst gewijzigd door Didymus; 15-04-19 om 16:21.
    — I.'.P.'.D.'. —

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •