Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
In 2021 krijgen we een vernieuwd en groter Wickieland. Naast de huidige Wickie Splash breidt de zone uit met 3 nieuwe attracties: een disk’o coaster (De Grote Golf, Zamperla), splash battle (Wickie The Battle, Mack Rides) en een waterspeeltuin. Deze zone wordt zo dus een stuk groter, en zal zich uitstrekken van de huidige Wickie Splash tot het Verkeerspark. Deze laatste zal hierdoor wel veld moeten ruimen. Deze zone zal dus lijken op ons Wickieland, maar wel wat uitgebreider.
Deze Disk'O coaster schieten ook als paddestoelen uit de grond... jammer dat ze met niks origineler kunnen afkomen.
En ik vind er maar ene echt geslaagd. Die van Park Asterix (Discobelix)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
Helaas worden nogal wat zaken uit De Panne gekopieerd, in plaats van enkele nieuwe thema's en/of attracties naar voren te schuiven. Wel lijkt het mij dat we door de komst van het hotel met zwembad niet meteen een Plopsaqua hier moeten verwachten. Wat denken jullie?
Copie/paste en verdienen maar... Ondanks dat ze echt mooie dingen laten zien, kiezen ze te vaak voor dit model.

Ik hoop dat ze dat in Panne ook gaan doen en de "Sky Scream" en de "GeForce" gaan kopiëren naar België... Beiden zijn voor mij een unieke reden om ooit eens naar het park terug te keren. Maar de kans op een Belgische kopie is vrij klein zeker ;-)