X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: [Nigloland] 2020

  1. #1

    [Nigloland] 2020

    Nigloland heeft nu al borden hangen voor een nieuwe attractie in 2020. De visual bevat
    houten planken met een of ander schattig beest en veel hazelnoten en wat bladeren. Bezoekers kunnen er een naam raden. Op coasterworld.fr opperde iemand 'Noisette Express' en bijhorende de vrees dat het een kinderattractie wordt.

    Het feit dat ze dit al zo vroeg aankondigen doet vermoeden dat het iets grootschalig wordt. Ze suggereren ginds vanalles, waaronder een nieuwe waterattractie en een familie-gerichte houten coaster.

    Wat denken jullie?

    Naam:     854-BA39-E-5-D4-F-4-B1-E-B012-FEBE764-D149-D.jpg
Bekeken:  4377
Groote:   133,2 KB

    Naam:     A8-CB360-B-6-DBF-499-C-ADCC-25550-E2-A98-EB.jpg
Bekeken:  4428
Groote:   96,7 KB

    Op het Franse Forum wordt een locatie achter de Appel vermeld. Ik neig dan naar de Big Apple rechts onderaan. Maar op zich heeft de zweefmolen ook een appelthema.

    Naam:     MAP-2019-1.jpg
Bekeken:  4387
Groote:   261,2 KB

  2. #2

    Re: [Nigloland] 2020

    Dju, ik wil al jaren naar Nigloland en heb het elke keer uitgesteld omdat ik maar bleef wachten op een aankondiging van iets nieuws, ter vervanging van hun Bobsleigh. Nu heb ik net een tripje gepland dit jaar en kondigen ze hun nieuwigheid aan voor volgend jaar

    Ik gok trouwens 'de appel' verwijst naar de zweefmolen, daar stond namelijk ook de Bobsleigh die ondertussen twee jaar weg is.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  3. #3

    Re: [Nigloland] 2020

    Ik las op facebook iemand die Noisette Express vermelde, dat past perfect op de puntjes en doet een familie baantje vermoeden op de bobsleigh locatie

  4. #4

    Re: [Nigloland] 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Ik gok trouwens dat 'de appel' verwijst naar de zweefmolen...
    Het zou inderdaad logischer zijn om die ruimte te gebruiken. Maar doorgaans kom ik met pomme en nigloland toch meestal uit op de big apple. Als dat de locatie wordt, vind ik het minder waarschijnlijk dat het echt om iets groot gaat.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Ik las op facebook iemand die Noisette Express vermelde
    Oh! Ik had dat op deze site in de openingspost ook al gedaan!

  5. #5

    Re: [Nigloland] 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Het zou inderdaad logischer zijn om die ruimte te gebruiken. Maar doorgaans kom ik met pomme en nigloland toch meestal uit op de big apple. Als dat de locatie wordt, vind ik het minder waarschijnlijk dat het echt om iets groot gaat.
    Ik snap de redenering, maar google 'Nigloland pomme' maar eens overigens heet de big apple daar ook Chenille, en niet 'La Pomme' of zoiets.

    Het zou me enorm verwonderen als het niet over de locatie nabij de zweefmolen gaat.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  6. #6

    Re: [Nigloland] 2020

    Het zal inderdaad de locatie van Chenille worden, want deze wordt dit jaar nog gesloten.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •