X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 16 van de 16

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Lago Rozebroeken] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Ik vind dit erg goed nieuws, zal ze leren zo'n armmoedig zwembad als LAGO als "subtropisch paradijs" aan de Gentenaars te presenteren. En ondertussen kleinere lokale zwembaden sluiten of de uren ervan inperken. Gent verdient meer!
    Ik zou blij zijn met een Lago in plaats van het klassieke, 'saaie' stedelijk zwembad. Ik denk dat we in België al blij mogen zijn met een groep zoals Lago. Ik denk niet dat er gauw een "echt" subtropisch paradijs nog gaat openen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Maar ik vind niet dat die buurtbewoners als 'schuldige' aanzien moeten worden, zij treffen namelijk geen schuld dat Lago + stad Gent hun huiswerk (bewust?) niet maakt.
    Tgohja, het is wel een vaststaand feit dat mensen (al dan niet 'pretparkburen') steeds verzuurder zijn. Klagen, klagen en nog eens klagen, als we er maar ons profijt mee kunnen doen. Tegenwoordig heeft vrijwel elk pretpark er last van. Daar zou je het nog kunnen steken op steeds sensationelere en dus luidruchtigere attracties, maar het gaat hier over ocharm een zwembad waar je eens een plons kan horen een een gillend kind dat op hun punt stáát te plonzen. Als het de geluidsdrempel echt overschrijdt, dan kan je nog een geluidsmuur opperen, maar dan komt het verzuurde naar boven en gaan we meteen smeken om de volledige sloop...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Volgens een nieuw artikel op HLN zouden ook de glijbanen afgebroken moeten worden... Gelukkig reageert de rest van de buurt wel anders, en worden er heel wat roze broeken opgehangen om Rozebroeken te steunen.
    Oei, zouden de glijbanen ook al teveel geluid maken? Misschien horen ze het water wel erdoor stromen!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  2. #2

    Re: [Lago Rozebroeken] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Oei, zouden de glijbanen ook al teveel geluid maken? Misschien horen ze het water wel erdoor stromen!
    Afgaande van de foto bij het artikel van Het Nieuwsblad, lijkt het om deze springheuvel voor kinderen te gaan:

    https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190402_04296888

    Ik zou het alvast vreemd vinden als ze het over de nieuwe trechterglijbaan hebben, want die loopt voor het grootste deel binnen. De journalisten zullen een beetje in de war zijn, zeker?
    Laatst gewijzigd door Dinosaurus; 04-04-19 om 23:09.

  3. #3

    Re: [Lago Rozebroeken] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Ik zou blij zijn met een Lago in plaats van het klassieke, 'saaie' stedelijk zwembad. Ik denk dat we in België al blij mogen zijn met een groep zoals Lago. Ik denk niet dat er gauw een "echt" subtropisch paradijs nog gaat openen.

    Allemaal goed en wel, maar iedereen naar LAGO pushen door de publieke zwemtijden van andere zwembaden in te korten en zelfs een ander te sluiten... LAGO is imo btw ook maar saai en stijgt nauwelijks boven het 'klassieke zwembad' uit.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •