X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 32 van de 32

Onderwerp: [Toverland] 2019

  1. #21

    Re: [Toverland] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eftelplopsa Bekijk Berichten
    En er zijn wel toiletten hoor als je het park nog niet in kan.
    Wat Earlyspencer ook al aangaf is dat ze het volk op de parking lieten wachten tot 10.00 d.m.v. poorten. Pas vanaf het openingsuur was de ingangszone bereikbaar (en je dus ook pas tickets e.d. kon kopen). Dat vond ik op zich ook een vreemde actie...

    De aanpassingen bij Fenix vond ik eerlijk gezegd zwaar teleurstellend. Ik maakte een ritje rond het middag uur, en had daar vol tegenlicht bij die scene waardoor ik sowieso al niet veel kon zien. Ook dat er op dat moment maar met 1 trein werd gereden en daardoor een wachtrij van 45 minuten werd gecreëerd was niet leuk.

    Verder wel een leuke dag gehad, super vriendelijk personeel, maar helaas missen naar mijn gevoel soms de puntjes op de i.

  2. #22

    Re: [Toverland] 2019

    Op zich hebben ze wel een aantal interessante aanpassingen gedaan, zoals vaandels gehangen in de oprijlaan, enkele stukken geasfalteerd en mooie straatverlichting gehangen in de stijl van Port Laguna.

    Ik las ook dat de interactieve show van Magiezijn aangepast werd. Iemand deze bezocht?

    De foto van de nieuwe darkride scène in Fenix is inderdaad teleurstellend als ik het zo zie. Het ziet er echt wel amateuristisch uit... Nochtans lijkt het mij met enkele kleine ingrepen al een stuk beter te maken...

    Om te beginnen zou ik zien voor een gordijn dat het station van de scène afscheidt. Als de trein vertrekt, kan het gordijn dan openen. De wanden van de loods zou ik ook voorzien van zwarte doeken, zodat het loodsgevoel verdwijnt en je zo meer diepte kan steken in die ruimte. De poppen vallen ook kleiner uit dan ik dacht, dus zou ik deze hoger plaatsen, zodat je ze beter ziet en ze er dreigender uitzien. Tijdens dit stukje zou ik ook werken met gerichte spots die zo een mooi lichteffect geven. En rook mag er ook zijn, om zo een mysterieuze sfeer te scheppen.

  3. #23

    Re: [Toverland] 2019

    Dat je pas om 10u naar de kassa's kunt was vorig jaar helaas ook al zo. En ik denk dat fenix standaard met 1 trein rijdt (muv halloween en zomeravonden), ongeacht hoelang de wachtrij is. Bij onze twee bezoeken vorig jaar hebben we tweemaal aan de info gestaan om te vragen waarom ze dit doen maar er kwam geen duidelijk antwoord. Ze kunnen best de tweede trein terugverkopen aan b&m, dan krijgen ze er misschien nog iets voor.

    Deze 2 zaken zorgen er bij mij alvast voor dat ze niet echt weten wat of hoe ze het moeten doen.

    Als er iemand Fenix ziet rijden met 2 treinen , laat het maar weten. Dat is pas nieuws!
    Laatst gewijzigd door slimmerik; 01-04-19 om 21:47.

  4. #24

    Re: [Toverland] 2019

    Zodra het drukker wordt, staat de tweede trein weer op de baan. Nu is dat gewoon nog niet nodig.

  5. #25

    Re: [Toverland] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Zodra het drukker wordt, staat de tweede trein weer op de baan. Nu is dat gewoon nog niet nodig.
    Nee hoor, op 2 verschillende bezoeken heb ik daar al 45 en 60 minuten staan wachten, en er werd geweigerd een tweede trein op te plaatsen.

    Als mensen 45 minuten moeten wachten, plaats je gewoon die tweede trein erop. Zoiets heet klantvriendelijkheid, anno 2019 kan je met zo'n toeren niet meer afkomen vind ik.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  6. #26

    Re: [Toverland] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Nee hoor, op 2 verschillende bezoeken heb ik daar al 45 en 60 minuten staan wachten, en er werd geweigerd een tweede trein op te plaatsen.

    Als mensen 45 minuten moeten wachten, plaats je gewoon die tweede trein erop. Zoiets heet klantvriendelijkheid, anno 2019 kan je met zo'n toeren niet meer afkomen vind ik.
    Hmm... Ik heb een wachtrij van 45 minuten nog niet meegemaakt. De wachttijd tijdens mijn bezoeken zijn gemiddeld 15/20 minuten geweest in het geval dat er slechts 1 trein op de baan staat. Ik heb misschien altijd al geluk gehad met het aantal bezoekers.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 03-04-19 om 10:47.

  7. #27

    Re: [Toverland] 2019

    Ik heb vorig jaar 2 keer in het park geweest. Op beide dagen was er een tweede trein in dienst. De eerste keer enkel in de voormiddag. De tweede keer vanaf de middag.

  8. #28

    Re: [Toverland] 2019

    Zaterdag laatst Toverland vanaf de middag bezocht voor de Midzomeravond. Het weekend is al voorbij en ik ben er nog van aan het nagenieten. Entertainment, shows, muziek, … het was er overal. Ik ken geen pretpark in de Benelux die het zo sfeervol weet te maken. Enkel jammer dat de horeca niet zo uitgebreid is en al tijdig sloot (behalve dan in Port Laguna).
    Het was er relatief kalm. De operations zijn er zeer vlot. Bijgevolg waren de wachttijden heel beperkt. Fenix 'vloog' met twee treinen terwijl het quasi instappen was. Wat is die wachtrij mooi gethematiseerd wat trouwens telt voor gans Avalon, Port Laguna en de Magische Vallei. Enkel voor Maximus' Blitz Bahn was het natuurlijk aanschuiven. Maar 50 minuten in zo'n wachtrij verveelt ook niet.
    Kraaknet park, vriendelijk personeel, veel voor kinderen maar ook voor de grotere kinderen als wij. Ik kom zeker nog terug naar "het Phantasialand van Nederland". Zijn er nog die de Midzomeravond in Toverland hebben bezocht? En wat vonden jullie er van?

  9. #29

    Re: [Toverland] 2019

    Ik was er zaterdag ook, ons viel het op dat er op een midzomeravond net een heel pak minder entertainment was dan afgelopen jaren. voor de rest topdag gehad.

  10. #30

    Re: [Toverland] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Ik was er zaterdag ook, ons viel het op dat er op een midzomeravond net een heel pak minder entertainment was dan afgelopen jaren. voor de rest topdag gehad.
    Van mij was het de eerste kennismaking met Toverland die ruim aan mn verwachtingen heeft voldaan.
    Vergelijken met de Midzomeravonden van vorige jaren kan ik dus niet.
    Als ik de vergelijking mag maken met het zomerse entertainment in andere pretparken in de Benelux dan vind ik wel dat Toverland een podiumplekje verdient.
    Een overzichtje van het Midzomeravondprogramma tussen 17u en 22u45 dit jaar:
    fonteinshow 'Katara', de vermakende Polynesisch geklede 'Katari', het 'Trojaans legioen' bij het paard van Troy, de vuurshows 'Helios' om het uur, de zeepbelblazers, het optreden 'Stimmung und Spass' in Wunderwald, Merlijn, de troubadours van Avalon die muziek brengen aan je tafeltje bij The Flaming Feather, de tekenaar en zeemeermin in Port Laguna, de duikshow, life muziek in Port Laguna en een muzikale vuur(werk)show die de avond besluit.

  11. #31

    Re: [Toverland] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Een nieuwe (recente) foto van Avalon verscheen vandaag op de Facebookpagina van Toverlandfansite. De linkermuur van het stationsgebouw van Fenix heeft nog steeds geen theming gekregen...
    positive m words
    Maar ik ben nieuwsgierig naar de extra scène!
    Kun je hun facebookpagina delen (als die in 2023 nog bestaat)? Bedankt!

  12. #32

    Re: [Toverland] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fifinka Bekijk Berichten
    Kun je hun facebookpagina delen (als die in 2023 nog bestaat)? Bedankt!
    https://www.facebook.com/ToverlandFansite

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •