Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wimvg Bekijk Berichten
Compleet geript werd je wel bij de 'koffie met chocolade in de vorm van een LEGO blokje'. voor een blokje ter grootte van een echt Lego-blokje van 4 op 2 (ofwel zo'n 2 cm²) betaalden we er 10 kronen of ruim 1 euro...
Juist, die was ik vergeten! Daar voelden we ons ook bekocht.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wimvg Bekijk Berichten
In PHL is er een heel goed ijssalon met uitzicht op Chiapas
Het ijs in PHL is zeer lekker en echt spotgoedkoop, ook die naast Maus au Chocolat.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Als er één park is dat voor mij zwaar overroepen is qua eten, dan is het EP wel. Daarmee wil ik zeker niet zeggen dat het eten slecht is, maar het is allemaal maar van zeer gemiddelde kwaliteit (standaard Duitse norm) en uiterst zelden dat het niet in buffetvorm is (de weinige tafelbedieningsrestaurants liggen heel onhandig en staan bekend als vrij slecht - uitgezonderd het kasteel). Uiteraard vind je buiten het park wel heel goed eten (tot zelfs een sterrenrestaurant aan toe) maar het is een beetje belachelijk dat je het park uit moet, of de uiterste uithoek van het park moet opzoeken om een beetje goede tafelservice te krijgen.

Het grootste probleem wat ik met EP heb is (bij mijn weten) enkel opgelost voor Ierland (wellicht in de toekomst vaker?). Je betaald (bijna) dezelfde prijs die je in de meeste Duitse parken voor tafelservice betaald. Je moet in een lange rij staan. Je eten wordt vanuit een bak op je bord gelegd (dat mag je zelf niet doen wat stel je voor je pakt eens wat te veel) en vervolgens mag je nog een uur (bij wijze van spreken natuurlijk) gaan zoeken naar een zitplaats terwijl je eten - dat, omdat het buffetvorm is, toch al niet al te warm is - koud staat te worden.
Ik heb daar precies minder van gemerkt... Foodloop vond ik lekker en voldoende, Spices was echt nice en ook de Italiaan scoorde heel hoge punten met de versbereide pizza's. Hier smaakten we toch echt het verschil met de klassieke opwarmpizza's in bvb. Bobbejaanland, Walibi of Parc Astérix.