X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 18 van de 18

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Schranstopic: Over- of net underrated pretparkvoedsel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Om specifiek het eten te beoordelen is moeilijk, maar qua park lijkt eenvoudiger.

    Bellewaerde is in mijn ogen de grootste verliezer. Gezellige horecapunten van weleer zijn verdwenen, vervangen door een slush-ice fabriek, staan te verkrotten of zijn amper open. Wat overnlijft is een aardslelijk schreeuwerig refter-achtig self-service restaurant met zeer matig eten, een recent, IMO ongezellig Texas restaurant die veel te duur is voor de matige kwaliteit dat het serveert en de fast food die in het park te vinden is, is ook uitermatig triestig overpriced voedsel. Meestal moet ik mij wenden tot 1. De frituur aan de ingang waar wonderbaarlijk enig noemenswaardig, lekker “vettig eten” te vinden is, 2. Het braadworsten kraam aan Jungle Mission waar je verrassend de beste braadworsten van Belgisch pretparkland hebt (aan een bespottelijk hoge prijs) en 3. De terras van Canadian waar ik meestal rond 4u op de terras wezenloos zit uit te staren op het meer met een Leffe, mijmerend over het park die het vroeger was.
    Mijn reactie daarop:
    Als ik in Bellewaerde ga eet ik soms een frietje aan de frituur aan de ingang, ze zijn wel lekker vind ik. Ook de braadworstjes bij Paul zijn heel lekker, jammer maar op andere plaatsen smaken ze toch minder. Ik eet ook regelmatig een belegd broodje en dit is toch ook niet slecht. Ik heb ook nog eens lekker gegeten in de Texas. Etwien ik denk dat jij heel kieskeurig bent wat eten betreft hoor.
    Laatst gewijzigd door yelle8; 20-03-19 om 19:32. Reden: quote hersteld

  2. #2

    Re: Schranstopic: Over- of net underrated pretparkvoedsel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vlinderke Bekijk Berichten
    Als ik in Bellewaerde ga eet ik soms een frietje aan de frituur aan de ingang, ze zijn wel lekker vind ik. Ook de braadworstjes bij Paul zijn heel lekker, jammer maar op andere plaatsen smaken ze toch minder. Ik eet ook regelmatig een belegd broodje en dit is toch ook niet slecht. Ik heb ook nog eens lekker gegeten in de Texas. Etwien ik denk dat jij heel kieskeurig bent wat eten betreft hoor.
    Ik ben voor elk park even streng, beter nog, hoe groter ik fan ben van een park, hoe hoger de verwachtingen, hoe strenger. Horeca in Bellewaerde en horeca heeft voor mij de afgelopen jaren nooit gewerkt, en het verbeterd er niet op ook. De nieuwe Texas Grill kan voor mij geenzins het gezellige verwijderde Buffalo Steak House vervangen. Ook zijn er afgelopen jaren enkel horecapunten gesloten geweest. In enkele jaren werd de Rapid Snack, Los Piratas Snack, Cowboy Snack gesloten geweest en de Savanne Burger & Het Café in het Cowboydorp zijn amper tot nooit open.

    Waar andere parken proberen meer variatie in te brengen in hun aanbod, laat Bellewaerde het aanbod zo standaard mogelijk. De enige “nieuwigheid” in het aanbod is Fish Corner, maar die véél te dure, gefrituurde vishapjes zijn echt het vermelden niet waard ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •