X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Weerwolf in een RMC Jasje?

Stemmers
26. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Zeker doen

    4 15,38%
  • ja, maar het kan wachten

    6 23,08%
  • neen, hij is goed zoals hij is

    15 57,69%
  • ik weet het niet

    1 3,85%
Resultaten 1 tot 20 van de 57

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Weerwolf in een RMC jasje?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    RMC heeft zeker zijn waarde en meerwaarde maar dan is er niet echt een midden trill over.

    Ik ken genoeg mensen die niet overkop willen maar een woddy wel zien zitten. Ik kreeg er voeger mijn neefje op me die een baan zoals de vampier net een trap te groot vinden. met de nieuwste achtbaan is de weerwolf net de mooie tussendoor. Hij kan wild zijn maar nog nooit gevonden dat die te is (nog nooit voor sluiting gedan laste rit moet rond 18 uur zijn geweest met een nocture).
    Dit is dus exact wat ik bedoel. Ik vrees ook dat Walibi een fout zou maken om 1 van de spectaculairste, doch toegankelijkste banen van het park om te toveren tot een thrill machine.

    Doorgaans zie je in elk park die een woodie heeft de ruime populariteit ervan (Wodan in Europa-Park, Troy in Toverland, ...). Zeker als Walibi meer jonge gezinnen wil aantrekken en families met kinderen lijkt me het behouden van de klassieke Weerwolf toch de beste keuze ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #2

    Re: Weerwolf in een RMC jasje?

    Mochten ze er een RMC naast / rond zetten zou ik het fantstis vinden.

    stel je voor Weerwolf dag de klassieke woddy met daardoor Weerwolf Nacht een RMC die er rond en over raast dat zou pas een monster zijn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •