X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Weerwolf in een RMC Jasje?

Stemmers
26. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Zeker doen

    4 15,38%
  • ja, maar het kan wachten

    6 23,08%
  • neen, hij is goed zoals hij is

    15 57,69%
  • ik weet het niet

    1 3,85%
Resultaten 1 tot 20 van de 57

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Weerwolf in een RMC jasje?

    Vreemd dat hier nog niet over gepraat is, maar afgelopen weekend viel mij op dat ze deze winter bij Weerwolf op bepaalde plekken waar zeer brute schokken waren kleine stukjes retrack gedaan hebben, en ik moet zeggen dat het een grote verbetering is!

    Weerwolf blijft best een ruige woodie, maar de echt pijnlijke schokken zijn uit de baan gehaald en hij is pakken meer genietbaarder dan de afgelopen jaren!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #2

    Re: Weerwolf in een RMC jasje?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Vreemd dat hier nog niet over gepraat is, maar afgelopen weekend viel mij op dat ze deze winter bij Weerwolf op bepaalde plekken waar zeer brute schokken waren kleine stukjes retrack gedaan hebben, en ik moet zeggen dat het een grote verbetering is!

    Weerwolf blijft best een ruige woodie, maar de echt pijnlijke schokken zijn uit de baan gehaald en hij is pakken meer genietbaarder dan de afgelopen jaren!
    ewel ik heb het ook willen merken! Het was niet smooth, maar zeker niet pijnlijk! Bvb de first drop waar je anders dooreen gerateld zat, was nu even lekker ruig! Kheb zelfs kunnen genieten van de rit met 1 arm in de lucht! (de ander zit steevast die beugel te blokkeren zodat die niet verder aanspant tijdens de rit )

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •