X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 36

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Geupdatete abonnementen 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door disneymagie Bekijk Berichten
    Heeft er al iemand een nieuwe pass aangeschaft? Krijg je een mail met bevestiging van je aankoop?
    Je krijgt wel degelijk een bevestigingsmail. Ik heb mijn pas op 1 maart aangeschaft, en op 3 maart laten maken in Aqualibi. Om de Gold, Silver en/of parkingabo optie toe te voegen moet je echter wel vanaf 6 april terug gaan naar de infostand naast de ingang van Walibi.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Geupdatete abonnementen 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Je krijgt wel degelijk een bevestigingsmail. Ik heb mijn pas op 1 maart aangeschaft, en op 3 maart laten maken in Aqualibi. Om de Gold, Silver en/of parkingabo optie toe te voegen moet je echter wel vanaf 6 april terug gaan naar de infostand naast de ingang van Walibi.
    Oei dus je moet nu als abonnee een ganse maand betalen als je met de auto naar Aqualibi gaat? En je parking pass gaat bijgevolg niet meer synchroon lopen met je abo? Bijzonder.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] Geupdatete abonnementen 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Oei dus je moet nu als abonnee een ganse maand betalen als je met de auto naar Aqualibi gaat? En je parking pass gaat bijgevolg niet meer synchroon lopen met je abo? Bijzonder.
    Parking is tijdens het winterseizoen gratis voor aqualibi-bezoekers. De slagbomen staan dan namelijk permanent open. Vermoedelijk is dat de reden waarom je pas bij start zomerseizoen je parking pas kan activeren ?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •