X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 36

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #22

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Als er nu één doelpubliek is dat i.m.o. eigenlijk geen (te betalen) fast-tickets of dergelijke behoeft, is dat de abo-houder. Die komt doogaans zeer frequent naar het park en hoeft daar dus - i.t.t. een ocasionele bezoeker - niet alles uit één pretpark-dag te halen. Uit enkele reacties hierboven blijkt daar onder de potentiële abo-houders toch een vraag naar te bestaan. En bij een PHL-abo is iets dergelijks standaard inbegrepen.

    Vorig jaar waren er problemen (eerder in Bellew.) door te veel verkochte abo's, nu misschien door te lange fastpass-wachtrijen, ondanks de loze belofte / schijnstimulans 'zolang de voorraad strekt'. Dan krijg je mogelijk klantonvriendelijke toestanden zoals ik met een Rapidus-pas meemaakte in http://board.pretparken.be/showthrea...ma-3-juli-2017 of de horror-verhalen uit Salou in de zomer en met Halloween. Merlin kent er trouwens ook wat van. Op de asociale media kan dat als een Cobra in het gezicht terugkeren.

    Al begrijp ik dat de mega-investeringen moeten worden terugverdiend. Maar dan lijkt verbijfaccomodatie me efficiënter dan het betalend voordring-gedoe. In en om Wavre is er relatief weinig hotel-aanbod en met de uitbreidingen in het park en in Aqualibi kan het 'resort' (wat haat ik dat woord) zich als meerdaags vertier verkopen. Wie verblijft, zal in veel gevallen ook na parksluiting ter plaatse blijven eten. Ik heb heel het uitbreidings-project niet al te nauw gevolgd, misschien kregen ze geen toestemming voor een park-hotel of camping.

    Wellicht minder een topic dan vorig jaar, maar die veelheid aan opties maakt het behalve flexibel (+) toch ook onoverzichtelijk (-). Dat de betrokken parken er zelf niet aan uit kunnen, leid ik een beetje af uit de opnieuw zeer laattijdige bekendmaking van de formules.

    BTW iemand al (francofone) FB- en andere reacties gelezen? Ik herinner me vorig jaar een veelkweker die kloeg over het afschaffen van de Golden. Ben benieuwd ....
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 03-03-19 om 10:35.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •