Bij Talocan heb ik ook wel vaak genoeg issues gezien met voorsorteren. Vooral omdat het tegenwoordig gewoon zelden nog gebeurt. Ik dacht eerst dat het wellicht met brandveiligheid te maken had, maar het gebeurd soms wel nog.. Wat heeft het nu voor nut om om twee grouping-ruimtes te hebben als je ze niet gebruikt? Daarnaast slaan ze de plank qua wachttijden bij deze attractie ook steeds enorm hard mist. Volgens mij zet de operator die in het begin van een rustige dag op 15 en past die daarna niet meer aan, zelfs niet als het over de 30 heen gaat.

Bij Taron nooit problemen gehad eigenlijk. Ook al vaak genoeg gezien dat mensen om een plekje vroegen en dan ook de betreffende rij in gestuurd werden, maar er zit uiteraard een limiet aan hoe veel mensen je op die manier in een rij kunt stapelen. Zeker naarmate steeds meer mensen met zo'n verzoekjes komen. Mijn eigen ervaring leert me dat als je ergens een uitzondering maakt, het einde al snel zoek is.

Even goed heb ik ook al mee gemaakt dat het bij RnRC niet werd toegelaten toen om een rij werd gevraagd. Ik denk dat dit soort zaken toch echt een kwestie zijn van welke grouper er staat en hoe druk het momenteel is (qua verzoekjes).

Gelukkig beginnen steeds meer parken door te hebben dat ze voor Front en/of Back (vaak loont het voor één van de twee niet) een extra rij moeten opstellen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
Ik vind het maar niks. De tijdswinst is minimaal
Ik denk dat je de tijdswinst echt zwaar onderschat. Als het groupen tenminste goed gebeurt.