X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 8 van de 8

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Walt Disney Studios Land 13/02/2019

    Crush is zo'n rare attractie voor Disney. Een kermisachtbaan met weinig capaciteit en inderdaad: niet zo extreem goed afgewerkt. Ik zou het geen gekke keuze vinden als de achtbaan word afgevoerd in één van de volgende ombouwen in het resort.

    RC Racer is best fijn en hoort makkelijk bij de top 3 van coasters in het park
    dit is de grootste oneer die een attractie ooit is aangedaan, de sloop van Los Piratas is er niets bij .

    onze ervaring op een avond na de studio's in het hoofdpark komt inderdaad sterk overeen, het verbaasd me wel dat er zo'n monsterwachtrij was voor Pirates. Buiten dat ik hier bij mijn weten nooit meer dan een paar boten voor heb moeten wachten, ben ik verrast dat er effectief zo'n rij kan ontstaan met zijn capaciteit. Leuk dat je de TR's zo snel achter elkaar post trouwens, moet ik niet te lang in spanning afwachten !

  2. #2

    Re: [TR] Walt Disney Studios Land 13/02/2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    dit is de grootste oneer die een attractie ooit is aangedaan, de sloop van Los Piratas is er niets bij
    Ha, deze mening deel ik volkomen! Voor mij was RC Racer de op één na grootste positieve verrassing van mijn bezoek. Vanaf de grond ziet hij er vrij simpel uit, maar dat ding bleek het perfecte schommelschip te zijn: ik had wel de airtime maar werd niet ziek. (De grootste verrassing was echter Tower of Terror, een attractie waar ik op voorhand weinig over wist en me bijgevolg omver heeft geblazen )

    Mooi verhaaltje over de wachtrij van Pirates. Maar de meest sadistisch ontworpen wachtrij uit de pretparkgeschiedenis is en blijft die van Taron. Mensen vlak bij het station laten komen en dan een veehok van een vol uur aanschuiven insturen ... hoe durven ze.

    Je hebt dus geleerd hoe je een houtvuur vooral niet moet aansteken? Nu word ik nieuwsgierig
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •