Canada + bos ... Een woodie had daar inderdaad thematisch en ruimtelijk heel mooi kunnen passen. De directe omgevingselementen zouden een virtuele kamp met Plopsa snel beslechten, met het Alpiene weesmeisje knock-out op de grond.

Of er geen andere ruimte over is in Bellewaerde? Die hele western-zone met twee verouderde (wel nog populaire) attracties en vooral veel betaal-rommel mag op de schop. Of daar een woodie past? Doorgaans liggen woodies aan de rand van een pretpark en de zone tussen Boomerang en de jungle-vaart is toch semi-centraal en een belangrijk doordtroom-punt. En de stokoude boomstam-attractie zie ik nog eerder gerenoveerd worden of nog beter: vervangen worden door een nieuwe boomstam-attractie. Thematisch kan het zeker, een houten coaster in een westetn-zone. Maar door de complexiteit van deze locatie, de recente investeringen in het zwemparadijs en Wakala en de onvermijdelijke omzet-daling in 2020, vrees ik dat ik er pas als 60-plusser zal kunnen rondsjezen op een woodie.