X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 224

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #31

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Gisteren eens Wakala gedaan. Een heel mooie aanwinst voor het park met knap uitgewerkte wachtrij. Het station mag wel nog wat extra decoratie krijgen want die oogt nu nog kaal. Wakala bevat als family-coaster een aangename afwisselende rit. Thrill is er niet.
    Ik weet niet hoe dat precies in elkaar zat rond die technische werkloosheid in corona; maar toen we gisteren in Bellewaerde waren, kregen we de indruk dat daar bijna iedereen tot vorige week thuis heeft gezeten. Testweken hebben ze niet gehad waardoor er veel op 1 juli erg stuntelig verliep. In het grote restaurant 'Carrousel' zelf amper markeringen.
    De herstel- en onderhoudsdienst heeft er weinig oog ook voor afwerking. Of ze krijgen geen budget? Het stoort echt in Bellewaerde om veel te zien die er schreeuwt om een likje verf of vernis. Terug veel technische mankementjes (waarvan sommige al verschillende seizoenen het laten afweten). Maar wat mij het meest heeft gestoord was het water van Bengal Rapid River en River Splash die er stonk. Dat en ook de muffe geur van een niet verluchte 4D-cinema.
    Het groen in het park was wel weer tip top en verzorgd. Veel weggetjes tonen echter wel verzakkingen (was goed te merken aan de grote regenplassen).
    Ik had, na deze lange rustige tijd, een vollediger onderhouden en opgesmukt Bellewaerde verwacht. Als je dan iemand mee hebt, die de volle inkom heeft moeten betalen, verwacht je toch dat het park er vanaf de eerste openingsdag afgewerkt en voorbereid bij ging liggen ...
    Laatst gewijzigd door Polletje; 02-07-20 om 02:04.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •