X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 224

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Op zich denk ik dat de baan nu wel wat onderschat wordt. Juist als je van pittige achtbanen houdt - zoals de directeur dat blijkbaar doet - dan bevat een familieachtbaan al snel geen scherpe bochten of stijle duiken meer. Op bijvoorbeeld Pegase Express valt dat ook wel mee, maar een duik hoef niet stijl te zijn en een bocht niet scherp om toch een leuke baan te hebben (de wisseling tussen de elementen is belangrijker)

    Daarentegen heeft deze wel een (klein) stukje achterwaarts. Dat gaat voor veel mensen toch al een stukje toegevoegde thrill zijn. En gezien er ergens een versnelling op de lift zit, verwacht ik daar ook wel een passend effect bij.

    Natuurlijk zeg ik altijd dat een familiepark wel degelijk ook thrill moet bieden, simpelweg omdat thrillseekers ook tot de familie behoren. Maar met een Space Shot, Boomerang en Topple Tower denk ik dat het park niet persé een tekort aan thrill heeft binnen zijn beperkte aanbod. Op dit moment moet het aanbod vooral groeien en daar zijn ze mee bezig.

    Toegegeven: De volgende achtbaan zou wél weer wat meer richting thrill mogen gaan. Ondanks dat Walibi en Plopsa er al hebben, zou een goede woodie zeker niet misstaan in het park, zeker omdat zo een baan goed in de settings past. Maar ook dan denk ik dat een relatief kleine, doch pittige baan (zoals in Gröna Lund of St. Paul) zou moeten zijn. Daar durven nog steeds enorm veel mensen in (St. Paul heeft zelfs een extra trein moeten kopen om de capaciteit op orde te krijgen), maar biedt toch nog de nodige thrill.

    Maar na het openen van deze baan denk ik dat het park eerst verder moet werken aan andere types attracties voordat ze de volgende achtbaan gaan zetten, willen ze de attractie-mix een beetje op orde houden.
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 04-02-20 om 14:45.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •