Ok, deze zag ik niet aankomen!

Om te beginnen... parking A kan inderdaad wel een opfrisbeurt gebruiken en dit wisten we ook al langer. Ik vraag me vooral af of het beleid daar nu zal wijzigen. Aangezien de Passim daar terug in hun beheer is, is de parking ook weer enkel voor hen. Ik zie het dan ook gebeuren dat je gewoon kan oprijden en een uitrijticket zal nodig hebben zoals bij de andere parken. Ik denk niet dat je nog zal moeten betalen bij het oprijden - spaart ineens ook weer personeel uit. Op de plannen kan je ook de huisjes niet meer zien staan, maar herken je links en rechts op de weg wel in het midden slagbomen.

Het weggetje achter Kids Park zal inderdaad een verbindingsweg worden tussen parking A en C, om zo de veiligheid te vergroten. Toch zeker langs de steenweg. Ik vraag me af wat ze op de andere wegen ertussen gaan doen.

Wat de nieuwe Canadacoaster betreft, ziet het er inderdaad uit als een launch coaster. Zou ook wel nog in het aanbod van Bellewaerde passen. Maar als ik het zo zie, moet ik ergens ook denken aan een XL-family boomerang coaster. Zou het zoiets worden ook misschien?

Ik vraag me af wanneer we deze mogen verwachten. Enige spijtige zaak hiervan is dat het apeneiland moet wijken. Weer een diersoort minder daar, waardoor er in Canada geen dieren meer overblijven. De roofvogels aan de overkant reken ik niet mee, maar beschouw ik eerder als een apart deel van het park. Hopelijk krijgen deze een mooi alternatief plekje.