X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 224

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    The above ...
    Niet lang wachten? Voor het abonnement werd geïntroduceerd was het nooit echt druk in Bellewaerde en waren meeste attracties na enkele minuten toegankelijk. Ik en mijn beste vriend hebben al jaren een abo op Bellewaerde, en sprongen praktisch elk weekend binnen voor enkele uurtjes.

    Dit kwam vorig jaar echter abrupt tot een einde na dat we op 3 weekends na elkaar de extreem toegenomen drukte opmerkten. We vlogen telkens volledig vanachter parking C, en de enige attractie dit ik nog steeds onvermoeibaar leuk vind (ondanks z'n staat) Bengal Rapid River had ook telkens een volle rij. Dit gebeurde vroeger ook wel eens, maar dan zonder het veehok. Sinds vorig jaar is dat inclusief veehok. Dan maak je mij niet wijs dat er een enorme stijging is aan bezoekersaantallen, en dat zal niet door Dawson Duel of meer dagjesbezoekers komen ...

    Dat CDA hier de grote verantwoordelijke is vind ik ook een gewaagde bewering. Als Bellewaerde met deftige voorstellen komt die bijdragen op lange termijn, of renovatieplannen voorlegt die nodig zijn (zoals driekwart van het park kan gebruiken), gaat CDA daar volgens mij helemaal niet moeilijk rond doen. Ik blijf erbij dat het huidige bestuurd binnen Bellewaerde zelf gewoon zo incompetent als een achterdeur is.
    Laatst gewijzigd door etwien; 21-02-19 om 02:16.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •