X

Privacy Statement (GDPR)

Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team

Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 11 van de 11 EersteEerste ... 91011
Resultaten 201 tot 204 van de 204

Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

De ritten zien er wat traag uit, maar dat zal ook aan de ietwat lomp uitziende trein liggen. B&M heeft dat bijna standaard ook (alhoewel die van Hersheypark wél heel snel uit ziet). De rit zelf zal wel mee vallen. Blijft natuurlijk een kinderbaan. Maar had wel gehoopt dat ze iets meer met theming deden. Die spike bijvoorbeeld had best een leuke indianen constructie kunnen zijn.. en de versnelling op de lifthill iets van een indianenvloek of zoiets.. Beetje storytelling en theming zou hier écht veel toegevoegde waarde kunnen bieden.

Meeste testritten zien er altijd traag uit op video's (buite die Raptor coasters van RMC, die leken precies op lego-coasters), valt meestal veel beter mee in het echt als ie open is. Sowieso ben ik wel benieuwd naar Wakala, ik zie het baantje toch positiever in. Niet perse wat Bellewaerde nodig had imo maar daar kan de baan zelf niet aan doen natuurlijk.
    Theme Park World - #7 Nederlandstalige pretpark podcast in Oost-Turkmenistan
    Virtueel door Toverland dwalen... - Een virtueel bezoek aan Toverland - beschikbaar op Soundcloud, iTunes & Spotify!

Pulsar zag er ook sloom uit tijdens de testritten, maar dat was wel heel anders toen ik voor het eerst er in stapte

Er zitten precies ook nog geen testdummy's in de trein, dus met gewicht zal je vanzelf ook al wat sneller gaan.
    Ik vind het trouwens wel opmerkelijk hoe hoog de trein de spike op gaat, normaal gezien zien we - zeker bij de eerste testritten - dat er een grote afstand bewaard blijft tussen de trein en het uiteinde van de track. Niet dat het zo weinig is, maar toch opmerkelijk minder dan anders vind ik. Ook de kanovorm zal nog wat zicht wegnemen waardoor het voor de voorste rij wel spannend zal aanvoelen!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten