Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
Bellewaerde is slecht bezig en Bellewaerde wordt te druk in een betoog, mmm vreemd, lijkt me dat ze ergens iets goed doen als er zoveel volk komt. Nieuwe achtbaan op stapel die in mijn ogen een behoorlijke family thrill gaat worden... Boehoe ik wil nen woodie.. Is het dan nooit goed
Nogal kort door de bocht, niet?

JA ik ben blij met de nieuwe coaster. Had ik liever een woodie? Ja, maar daar draait het nu ook niet volledig om.

Bellewaerden heeft jarenlang z'n gat gevaagd aan het onderhoud en systematisch vernieuwen van het park. Een zwembad van 1m² en een family coaster later lijkt iedereen de felle achterstand ineens vergeten? Dát verbaast mij pas.

En de felle stijging in bezoekersaantallen vind ik een barslecht argument. Als je je abo's aan € 17 ten grabbel gooit kun je inderdaad makkelijk hogere cijfers halen, maar of het park ermee beter wordt is ten zeerste in twijfel te trekken.

Mijn punt is dat Bellewaerde pas respect verdient als men het jarenlange wanbeleid goedgemaakt heeft, en dit is, met een zwembad, een duellerende alpine coaster en een familie baan nog zeker niet gebeurd. Vele attracties schreeuwen om een opknapbeurt, en als er eentje die krijgt is het zo half gedaan als mogelijk.

Als ze de komende jaren consistent blijven investeren en het attractie en horeca aanbod kwalitatief uitbreiden, samen met de nodige grondige renovaties ga je mij niet meer horen klagen, maar 1 familie coaster en een zwembad met € 21 toegangsprijs die een postzegel groot is, is de jarenlange achterstand lang niet vergeten ...