X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 224

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Moderator warning: Discussieer aub met respect voor elkaar zonder elkaar persoonlijk aan te vallen! Alle meningen op dit forum zijn welkom, daar hoef je geen perfect pretpark voor te kunnen bouwen. Indien het er niet gemoedelijker aan toe kan gaan, zal er ook verder ingegrepen worden.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  2. #2

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Ik vind het jammer dat u als webmaster al meteen een kant kiest. Mijn zin over pretparken bouwen is uit de context gerukt (zie ook vorige opmerking). Misschien word ik er nu van gegooid, omdat ik u een antwoord geef, maar ik probeer op een respectvolle manier te reageren op posts.

  3. #3

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lalaland Bekijk Berichten
    Ik vind het jammer dat u als webmaster al meteen een kant kiest. Mijn zin over pretparken bouwen is uit de context gerukt (zie ook vorige opmerking). Misschien word ik er nu van gegooid, omdat ik u een antwoord geef, maar ik probeer op een respectvolle manier te reageren op posts.
    Er wordt geen kant gekozen, de waarschuwing geldt voor eender welk forumlid. Nogmaals, iedereen kan een eigen mening hebben, hoe gek of extreem die ook is, we zullen dat toch moeten accepteren. Daarrond discussiëren kan heel interessant zijn, zolang iedereen elkaar in ere laat. Dat geldt voor jou, voor etwien en eender ander forumlid.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •