X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 48

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] Algemene vernieuwingen

    Ghoja, ik denk nu niet dat het publiek dat naar de Phantasialandhotels gaat (en dus 200 euro per koppel de nacht, zonder inkom, betaalt) zuinig gaat zitten doen door voor 5 euro een hele nacht naar Phantasialand te reizen. Die pakken gewoon de auto of eventueel de trein. En het is nu ook niet zo dat er op wandelafstand van Phantasialand massa's goedkope hostels liggen.
    Laatst gewijzigd door yelle8; 12-04-19 om 20:49. Reden: Aanvallend stuk verwijderd
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  2. #2

    Re: [Phantasialand] Algemene vernieuwingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Ghoja, ik denk nu niet dat het publiek dat naar de Phantasialandhotels gaat (en dus 200 euro per koppel de nacht, zonder inkom, betaalt) zuinig gaat zitten doen door voor 5 euro een hele nacht tussen het plebs, de illegalen en drugsverslaafden naar Phantasialand te reizen. Die pakken ook gewoon de auto of eventueel de trein. En het is nu ook niet zo dat er op wandelafstand van Phantasialand massa's goedkope hostels liggen.
    Die bedenking maakte ik mezelf ook wel.. anderzijds zal flix (en PHL?) toch wel effe gekeken hebben of dit wel rendabel zou kunnen zijn en in hun berekening dus wel vermoed ik.

  3. 12-04-19, 13:26


  4. #4

    Re: [Phantasialand] Algemene vernieuwingen

    Ik snap niet waarom München/Essen etc. er wordt bijgesleurd?! Als ik kijk op de site van Flixbus geeft hij me een route van Brussel naar PHL via een overstap in Dusseldorf. Met een totale reistijd van 7u30. Dus helemaal geen 10u en helemaal niet via München.

  5. 12-04-19, 15:52


  6. #6

    Re: [Phantasialand] Algemene vernieuwingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door slimmerik Bekijk Berichten
    Omdat essen-munchen de route is van de flixbus die stopt in phl. De reistijd van München naar phl duurt 10 uur. Heb ik nu al 6 keer gezegd. Ik heb niks over Brussel gezegd, dat heeft coasterfrenzy gedaan. Wtf


    De reistijd tussen München en PHL is compleet irrelevant, dat heb jij er volledig zelf bijgesleurd. Coasterfrenzy gaf alleen aan dat het park via Flixbus bereikbaar is. En dat je via een overstap op die lijn kunt komen en onderweg afstappen in PHL. Wat jij hier allemaal zit te leuteren, er is amper iets logisch van te maken...
    Laatst gewijzigd door yelle8; 12-04-19 om 20:48. Reden: Aanvallend stukje hoeft niet

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •