X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 26
  1. #1

    [Planet coaster] Wedstrijd 3

    Er waren eens 2 planet coaster wedstrijden... Daarop volgde een derde. Die nog steeds loopt: ook nu het forum volledig weggevaagd is.

    OPDRACHT
    Ontwerp een blueprint met 1 achtbaan, waterattractie of darkride en één flatride. Vertrek voor de thematische uitwerking/vormgeving van deze zone vanuit een bestaande mythe, legende, sage, sprookje of ander volksverhaal. Je concept mag je verdedigen/uitleggen in maximaal één A4-tje (als dat in 5 lijnen kan is dat uiteraard even goed! ), zodat ik snap waarom je dingen ontworpen hebt zoals je ze ontworpen hebt.

    Je mag ook twee blueprints combineren voor 8 punten aftrek. Als je blueprint bijzonder overzichtelijk in elkaar zit: kan je daar 3 bonuspunten mee winnen.

    PUNTENVERDELING
    PUNTENVERDELING:
    20 Ritverloop
    20 Interactie met omgeving
    10 veiligheid
    15 belichting
    30 thema/visuele aankleding
    10 concept

    DEADLINE
    De deadline ligt op 31 mei. Dat zou iedereen die wil meedoen toch voldoende tijd moeten geven.
    -steam link naar je blueprint of naar je twee blueprints, als je daarvoor gekozen hebt.
    -steam link naar een park, waarin je je blueprint voorziet van de paden die je in gedachte had.
    -link naar je concept-tekst en gekozen verhaal.

    DEELNEMERS
    -Belgiumcoasterfreak
    -Xarbero
    -Joachim1107
    ...

  2. #2

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 3

    Ik moet eerlijk zeggen... De limiet van blueprint voorwerpen zit hem wel wat dwars hier. Momenteel zit ik aan bijna 3000 stuks in 1 blueprint, maar mijn project is maar voor 1/3 af qua theming... Ik ben benieuwd of ik wel met de nodige limieten ga toekomen dan . Plus, twee blueprints in mijn project combineren is bijzonder moeilijk...

    We shall see.

  3. #3

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    De limiet van blueprint voorwerpen zit hem wel wat dwars hier...
    Dan bedenk je een opdracht waar vrijwel alles mag - laten we eerlijk zijn: vertrekken vanuit een bestaand verhaal is met de eindeloze hoeveelheid aan bestaande verhalen amper een beperking te noemen - en dan slagen de deelnemers er nog in om buiten de beperkt aanwezige lijntjes te kleuren. Ik veronderstel dat de vrolijke jan die 4 achtbanen had aangevraagd gelijkaardige problemen gaat hebben om binnen de blueprint-limieten te blijven.

    De boel opsplitsen in 2 blueprints vereist inderdaad een beetje planning: effecten zouden allemaal bij in de blueprint met de baan moeten, terwijl statische en decoratieve elementen ook nadien kunnen toegevoegd worden. Dan moet je ook nog een manier vinden waarop je die makkelijk juist ten opzichte van elkaar kan plaatsen. Met wat creatief probleemoplossend denken, vertrouw ik er wel op dat dat allemaal zal lukken.

  4. #4

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 3

    Nee, hier geen problemen met de limieten van de blueprints. Alleen spijtig dat terrein niet meekomt in een blueprint. Grootste werk is af. 4 duellerende achtbanen, effecten rond de baan, station en gebied zijn redelijk af. Nu nog afwerking en wachtrij decoreren

  5. #5

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joachim1107 Bekijk Berichten
    Nee, hier geen problemen met de limieten van de blueprints. Alleen spijtig dat terrein niet meekomt in een blueprint. Grootste werk is af. 4 duellerende achtbanen, effecten rond de baan, station en gebied zijn redelijk af. Nu nog afwerking en wachtrij decoreren
    Hoera!

  6. #6

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 3

    ik ben eerder nu aan het decoreren geslagen van het ganse gebied... kheb nog een open plek maar kzit al ferm aan de limieten van aantal atracties xD heb al die ene extra erin verwerkt ga dr wss n fontein ofzo van moeten maken... maar de inspiratie ontbreekt me ervoor momenteel

  7. #7

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 3

    Heb ook nog wat op te vullen plaatsen. Maar mijn thema is nogal strak en dat beperkt de hoeveelheid objecten wel. De banen moeten het ook hebben van terrein/effecten, eerder dan van thema. Ik denk niet dat ik er mee ga winnen, maar het was wel leuk om 4 banen te koppelen

  8. #8

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 3

    pfff winnen ga ik zeker niet xD dus als we allemaal zo denken is het een gedeelde 3de plaats nee, iedere zo'n wedstrijd neem ik mee omdat ik er toch iets van opsteek... kzou eigenlijk beter samenwerken met iemand die al het fijne afwerkingswerk graag doet maar de grote ruwbouw niet want das toch mijn voorkeur

  9. #9

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 3

    Ik ga het helaas zonder de Blueprints moeten doen. De achtbaan alleen al bezit iets meer dan 6.000 stukken, en kan er niets echt uit weglaten helaas (ik vind behoorlijk wat elementen best cruciaal ). Ik stuur daarom enkel de parkvariant op, zoals ik het gehele gebied voor ogen heb (wat samen met de flatride ongeveer een 12.000 objecten bevat). Geef mij dus gerust een groot stuk minpunten of een diskwalificatie, ik doe het toch maar voor de sport en zou het zonde vinden als ik mijn projectje niet zou mogen doorsturen .

  10. #10

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 3

    Ingediend

  11. #11

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 3

    ook doorgestuurd (met wat vertraging...)

  12. #12

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 3

    Ik heb alle creaties ontvangen en bekeken. Morgen of overmorgen gaan de drie deelnemende achtbanen collectief uit de kleren voor een naakte lay-out-evaluatie. De beoordeling is een proces: ik weet niet of de volgende deelscores ook telkens gelijk voor alle drie bekend zullen gemaakt worden. Vader tijd zal het uitwijzen.

    Vader tijd zal in samenspraak met mezelf ook een winnaar aanduiden. Maar onthoud altijd: meedoen is belangrijker dan winnen.

  13. #13

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 3

    -ESCAPE FROM NOTTINGHAM | XARBERO | RITVERLOOP







    De lay-out springt niet zuinig om met ruimte en heeft last van een aantal heel onelegante knikken. De spanningsboog is ook niet ideaal: de baan verschiet al zijn kruid in een indrukwekkend eerste blok, heeft na een weinig doordachte start van het tweede blok nog even een interessante opflakkering bij de tweede launch, maar gaat dan te snel naar een weinig interessant en erg sloom derde blok, dat weinig toevoegt aan de rit. Het momentum van de baan blijft ook soms onbenut: na het eerste blok wordt snelheid verspild aan laag bij de grondse loopings en de 2e launch eindigt bijna meteen in een mid-course-brake. De helse G-krachten die dit beestje trekt zorgden er sowieso voor dat er maximaal de helft gescoord kan worden. De subtiele daling in je eerste launch en bij beide lanceringen de erop volgende elementen zijn wel leuk aangepakt. In zijaanzicht levert de achtbaan soms interessante zichtlijnen op, maar het bovenaanzicht is niet meteen iets waar je een observatietoren naast wil.
    SCORE: 7/20




    -PERRON 0 | BELGIUMCOASTERFREAK | RITVERLOOP







    Dit is out-of-control-achtbaanpret van het begin tot het einde! Erg soepele compacte lay-out, netjes binnen de grenzen van de toelaatbare G-krachten. Leuke opbouw naar en adempauzes tussen de verschillende elementen en een mooie afwisseling tussen airtime en inversies. De richtingwissels zijn origineel aangepakt en slim ontworpen met het oog op oppervlaktegebruik. De rit blijft boeien tot op het einde en gaat nergens vervelen. Daarbovenop leveren de contouren van de achtbaan mooie zichtlijnen op, zowel in boven als in zij-aanzicht. Vooral dat bovenaanzicht is een streling voor het oog: daar mogen gerust enkele torenattracties naast komen. Als een lay-out zo perfect is, zijn de licht zwalpende startlooping en enkele lichte knikken in de baan echter ontoelaatbare schoonheidsfoutjes. Ik vraag me ook af of een snelheid van afgerond 200 km/u niet van het goede teveel is op dit type achtbaan.
    SCORE: 19/20





    -THE HORSEMEN OF THE APOCALYPSE | JOACHIM1107







    De lay-out vereist een relatief grote oppervlakte en had ondanks het 4 coasters zijn, makkelijk minder nodeloos plaats kunnen innemen. De spanningsboog - met eerst ruime elementen en variabele snelheid, gevolgd door snellere stukken dichter tegen de grond met veel inversies- is in theorie goed is, maar wordt gefnuikt door ronduit onaangename knikken in de baan of de banking. Daarnaast voelen sommige elementen te klein of te groot aan in verhouding tot de snelheid waarmee ze genomen worden. Als bij wonder blijven de G-krachten met al dat geweld nog redelijk binnen de perken. Richtingswissels en baanverloop lijken soms wat impulsief in elkaar gestoken, met als gevolg dat bepaalde delen van de baan soms wat doelloos overkomen. De coasters hebben paarsgewijs een gelijkaardig ontwerp. Enerzijds brengt dat op sommige stukken fijne symmetrie, anderzijds vraag ik me af of je lay-out-elementen van verschillende coastertypes zomaar krak hetzelfde mag uitvoeren wat betreft fysica. Het bovenaanzicht en de centrale spaghetti zitten grotendeels onder de grond, wat geen zonde is, gezien beiden vrij lelijk uit de hoek kunnen komen. Bovengronds -en wel in het zicht- lijnen de in elkaar draaiende kurkentrekkers de wachtrij erg elegant af. Het eerste dat een bezoeker van de baan ziet is echter een gatlelijke remsectie, die wel héél onttoverend overkomt.
    SCORE: 11/20

    Laatst gewijzigd door Pretparkfreak7; 02-08-17 om 15:45.

  14. #14

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 3

    Leuke vorm van evalueren! Ben benieuwd naar de andere categorieën !

    BTW, die snelheid, geen idee hoe jij daar aan komt eerlijk gezegd .

  15. #15

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 3

    PERRON 0 | BELGIUMCOASTERFREAK | VORMGEVING







    Belgiumcoasterfreak neemt een archetypisch verhaal van een misdadiger die als straf voor zijn daden moet rondspoken en giet het uit over een imaginair Belgisch dorp waar de lokale treinbestuurder wat onaardigheid op zijn kerfstok heeft. Wat volgt is een thematisch walhalla waarin de gebouwen en het dorp helemaal tot leven komen. Alles past perfect bij elkaar zonder daarbij te vervallen in hersenloze copy paste. De wachtrij voor de coaster is uitvoerig gethematiseerd en voert je naadloos naar het prachtig perron in het hart van het stationsgebouw. Daar wordt het in onbruik geraakte station treffend gevat in een met klimop overgroeide stationsklok. Släkhof blinkt verder uit in het veroorzaken van wat ze bij planet brocoasters ‘nerdgasms’ zouden noemen: bagagerekken in het station, backstage-gebieden, verluchtingunits op de daken, custom attractiebordjes, hekken en rasters die de bezoekers ten allen tijde afschermen van de achtbaan: de lijst is eindeloos. Bovendien wordt er erg origineel omgesprongen met de beschikbare objecten welke kundig in zelf ontworpen muurtjes, daken en supports worden verwerkt. De paden lijmen alles op een natuurlijke manier aan elkaar, waardoor ook de Sky-Fly netjes wordt geïntegreerd in het themagebied. Ingang en uitgang van de achtbaan geven op een slimme manier uit op een plein met een rond punt dat zich in een bocht van de achtbaan nestelt. Zoveel goedheid verplicht mij uiteraard tot muggenziften en mierenneuken. Zonder extra bordje is de kans niet onbestaande dat er heel wat bezoekers verkeerdelijk in het uitzichtpuntje terecht komen wanneer ze de ingang zoeken. De paden zijn ook ietsje te smal voor de hoeveelheid volk die er door het park dendert. Maar dat kijken we graag door de vingers. Als het goed is, is het goed.

    SCORE: 30/30



    Laatst gewijzigd door Pretparkfreak7; 04-08-17 om 09:41.

  16. #16

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 3

    THE HORSEMEN OF THE APOCALYPSE | JOACHIM1107 | VORMGEVING







    Joachim1107 diepte uit de bijbel de ruiters van de Apocalyps op, welke in zijn themagebied na foutgelopen research ontsnappen uit een grot. De vormgeving is heel no-nonsens met een strak stationsgebouw en rechte paden in een soort Six Flags stijl. Ook de vierkleurige toegang tot de wachtrij sluit hier perfect op aan en in zo’n context kan een dergelijke droge plaatsing van de draaimolen perfect. Het gebouw heeft ook aan de binnenkant de monumentale uitstraling met robuuste custom supports. Het stijlverschil van de onderste stations ten opzichte van de bovenste pakt ook heel mooi uit. Deze elegante strakheid wordt helaas volledig gefnuikt door een veel te wispelturige wachtrij en knullige decoratie langs de baan en wachtrij. De combinatie van rechte en gebogen stukken wachtrij is te inconsistent en willekeurig om ze te laten werken, maar het orgelpunt is toch de gatlelijke wijze waarop die dingen zich per ongeluk lijken binnen te boren in het stationsgebouw. Een strak design werd vele malen beter met regelmaat of symmetrie, zeker in het indoorgedeelte van de wachtrij was dat vele malen effectiever geweest. Afgezien van de buisconstructie die een van de te zeldzame linken vormt tussen outdoor wachtrij en de gevels van het stationsgebouw zijn de extra geplaatste decoraties langs de coaster door hoge repetitiviteit en beperkte variatie geen meerwaarde. Terrein telt normaal gezien niet mee in de blueprint, maar zou ook enkel werken met een doordachte vormgeving, terwijl het hier in hoofdzaak één grote koepel is. Een strak thema schittert in afwerking met details, maar die ontbreken nog te veel.

    SCORE: 15/30



    Laatst gewijzigd door Pretparkfreak7; 04-08-17 om 09:36.

  17. #17

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 3

    zie mij tripple posten...

    ESCAPE FROM NOTTINGHAM | XARBERO | VORMGEVING







    Xarbero trekt voor zijn Robin Hood-thema volop de kaart van de kastelen. We krijgen een enorm ommuurd binnenplein voorzien van een als belfort vermomde draaimolen. Aan de linkerzijde sluit een grote burcht op het plein aan die tevens dienst doet als station en wachtrijgebouw voor de coaster. Er werd niet voor gekozen dat thema ook door te drijven bij de coaster zelf. Deze vormgeving is degelijk in zijn opzet maar aan de droge kant in de uitvoering. Er zit al wat variatie en reliëf in de gevels, maar het mag soms zeker iets uitbundiger en gedetailleerder zijn. Vooral de wachtrij en het station komen nu over alsof het budget op was. De weinige soms nogal lukraak gekozen decorstukken, benadrukken eerder de kaalheid dan dat ze deze teniet doen. Ik mis ook naambordjes die attractie en wachtrij duidelijk aangeven. Het ontwerp van het kasteel bevat ook grote ongebruikte volumes die de bouwkost zeker niet zouden rechtvaardigen. Daarnaast zitten er nog te veel slordigheden in de afwerking van paden en muurtjes: er zijn lelijke uitsparingen zonder duidelijke functie en hoeken en kantjes die je liever niet in het zicht zou willen hebben. Zowel het gebruik van de animatronics op de kantelen als het belfort met de draaimolen zijn goed bedacht, maar het hoofdprobleem blijft dat bouwwerken van zulke proporties verwachtingen scheppen voor de binnenkant die nergens worden ingelost.

    SCORE: 12/30



    Laatst gewijzigd door Pretparkfreak7; 04-08-17 om 09:44.

  18. #18

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 3

    THE HORSEMEN OF THE APOCALYPSE | JOACHIM1107 | BELICHTING





    De paden zijn netjes verlicht, maar je gaat stevig de mist in door de buitenkant van de meeste van de gebouwen niet uit te lichten, waardoor ze weinig meer zijn dan een donkere gestalte. Ook de toegangspoort van het themagebied blijft volledig onbelicht. Voor de buitenwachtrij werd er dan weer te kwistig gestrooid met een straatlantaarn-geel. De belichting in het station is wel goed uitgebalanceerd en past bij de strakke scifi-stijl. In het traject zelf bestaat de verlichting voornamelijk uit triggers: sommigen daarvan geven een meerwaarde aan de rit, maar ze werken vooral als effect en niet zozeer als uitlichting. Ik neem ze daarom mee in de punten voor interactie met omgeving. Over het algemeen wordt de belichting nog veel te weinig gebruikt om sfeer te zetten en accenten te leggen en is er weinig nuance tussen alles of niets.

    SCORE: 7/15



    ESCAPE FROM NOTTINGHAM | XARBERO | BELICHTING





    Waar er bij de vormgeving volop werd ingezet op kastelen is er duidelijk niet volop ingezet op licht, lampjes en lantaarns. Als we de ingangspoort en enkele accidentele lichtpuntjes die met basisinfrastructuur en decorstukken meekomen buiten beschouwing laten is de hele zone gehuld in volledige duisternis. Verder enkel maanlicht gebruiken geeft je creatie sfeervolle schaduwen, maar levert niet bijster veel punten op in de verlichting. Zelfs als je geargumenteerd had dat je park telkens voor zonsondergang sluit, zouden bezoekers je een proces aandoen voor het gebrek aan verlichting in de wachtrij voor de achtbaan. Door een onvolkomenheid van het spel komt er overdag nog licht door de kasteelmuren, maar in de realiteit zou het daar even zwart zijn als tijdens de nacht. Je krijgt toch nog een sympathiepuntje voor de keuze van het wel verlichtte deel: de toegangspoort schittert.

    SCORE: 1/15



    PERRON 0 | BELGIUMCOASTERFREAK | BELICHTING





    De paden zijn netjes en sfeervol uitgelicht en ook het decor en de omgeving wordt uitgelicht zonder daarbij in overdrive te gaan en gelijk alles bij te lichten; In Släkhof worden schaduw en schemering even doordacht ingezet als de verlichting zelf. Houten supports zijn enorm dankbaar om uit te lichten, wat hier ook met succes gebeurt. De coaster start in felle rode lichten, maar schakelt op tijd over naar een wat mysterieuzer blauw om het allemaal interessant te houden. Een uitzondering op het doorgaans doordacht lichtplan is de weelderig uitgelichte remise; Hoewel ik begrijp dat je deze custom toevoeging graag in de spotlight zet, zijn dat doorgaans niet de plaatsen waar je als park de aandacht op wil vestigen. Je combineert veel kleuren en balanceert daarmee op het randje van ‘te veel’. Ik denk dat er net ietsje meer ademruimte was geweest wanneer de wachtrijloods van de Sky-Fly langs de buitenzijde nog blauw was geweest en je in die buurt de gele tinten nog achterwege had gelaten.

    SCORE: 14/15



    Het kan zijn dat de volgende deelscores omwille van persoonlijke redenen er niet voor augustus gaan geraken, waarvoor mijn excuses.
    Laatst gewijzigd door Pretparkfreak7; 04-08-17 om 10:01.

  19. #19

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 3

    PERRON 0 | BELGIUMCOASTERFREAK | INTERACTIE





    Zowel wachtrij als gewone paden hebben mooie en goed ontworpen interacties met de achtbaan op meerdere plaatsen. Daarnaast maakt ook de flatride volwaardig deel uit van zijn omgeving, eerder dan er gewoon te zijn bijgeplakt. De baan kruist zichzelf elegant en onderhoudend op verschillende punten. Daarnaast biedt perron 0 enkele geslaagde head-shoppers. Er wordt ook stevig gebruik gemaakt van de mogelijkheid om objecten te triggeren. Het is dan ook fijn om te zien dat deze overdaad niet willekeurig is, maar daadwerkelijk geloofwaardige special effects oplevert die een meerwaarde zijn voor de beleving. Ook prachtdetails als oplaaiende vlammen op het naambord wanneer de trein passeert zijn heel leuk om te ontdekken.

    SCORE: 20/20




    ESCAPE FROM NOTTINGHAM | XARBERO | INTERACTIE





    Afgezien van vrij creatief ingezet hekwerk zijn er geen triggers gebruikt. Op zich kan je dan nog steeds scoren op interactie met paden, attracties en de baan zelf. Doordat de coaster echter volledig buiten de themazone zelf ligt is er weinig tot geen echte interactie mogelijk met de paden. Ook de wachtrij is zodanig ingewerkt dat er nooit zicht is op de coaster tot het station wordt bereikt en zelfs daar blijft er weinig zichtbaar. De baan zelf heeft een aantal leuke kruisingen zoals de 8 en de passage door de looping, maar dat is dan ook alles wat er van interactie aan te pas komt. Je attracties zijn -de ietwat ruwe afwerking daargelaten – wel mooi geïntegreerd en zorgen waarschijnlijk voor een gezellige bedrijvigheid op het plein.

    SCORE: 5/20



    THE HORSEMEN OF THE APOCALYPSE | JOACHIM1107 | INTERACTIE





    Er is weinig interactie mogelijk met paden omdat die volledig afgeschermd zijn van de eigenlijke baan. De wachtrij neemt een vrij ruime bocht langs een stukje met interessante coastertrack, maar dat potentieel wordt niet volledig benut door gebouwen in de zichtlijnen neer te gooien. Triggers vallen op te delen in twee grote groepen: enerzijds zijn er oplichtende lampen als de trein passeert in het ondergrondse deel. Die geven een meerwaarde doordat ze heel plots laten zien wat het vervolg van het traject zal zijn. Anderzijds heb je een hoop vuur en explosie-effecten die de vernietigende kracht van The horsemen moet weergeven. Hoewel dat in se een goed idee is vind ik de uitwerking eerder zwak en daardoor afbreuk doen aan de rest van de rit in plaats van meerwaarde te bieden. De effecten worden te willekeurig en repetitief gebruikt om geloofwaardig en mooi over te komen. Het is wél leuk dat wachtende bezoekers na de verwoestende vlammenzee ook nog kunnen kijken naar het nasmeulend uitroken van de puinhoop. Het zicht op de remsectie vanuit de wachtrij is ook best leuk. De paardenmolen is helaas te losjes en inwisselbaar bijgeplaatst. Het dueling/racing aspect en daarbij horende baaninteracties trekken je score boven de helft, maar zijn niet zo fenomenaal dat ze compenseren voor de interactie met paden en de ondermaatse buitentriggers.

    SCORE:11/20


  20. #20

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 3

    PERRON 0 | BELGIUMCOASTERFREAK | VEILIGHEID

    Bezoekers moeten geen pijnlijke botsingen met decor of ondersteuningen verwerken. De baan is altijd en overal netjes afgeschermd van de paden met stevige schuttingen. Bovendien is extra hekwerk voorzien waar de paden het pad kruisen om vallende voorwerpen op te vangen. Over de volledige lengte van de track zijn voldoende ondersteuningen. Het voorlopig vlekkeloze puntenparcours nodigt echter uit tot mierenneuken en dan zijn de afstand tot sommige vuureffecten, vuureffecten op houten panelen en de combinatie van vuur effecten met houten achtbanen tout court toch een stevige doorn in het oog.
    SCORE:7/10

    ESCAPE FROM NOTTINGHAM | XARBERO | VEILIGHEID

    Bezoekers moeten geen pijnlijke botsingen met decor of ondersteuningen verwerken, tenzij ze de ongelukkige beslissing maken om hun armen te spreiden bij de launch. Daar staan een paar steunbalken van het pad ongelukkig dicht bij de launch. Bezoekers kunnen dit echter makkelijk op eigen initiatief voorkomen. Het parcours is verder voldoende afgeschermd van de paden. De achtbaan heeft voldoende ondersteuning over de volledige lengte van de track. In de wachtrij zijn wel enkele plaatsen waarbij je als bezoeker lelijk naar beneden kan vallen, wat niet zo onwaarschijnlijk is gezien diezelfde wachtrij voor 95% zwart als de nacht is.
    SCORE:8/10

    THE HORSEMEN OF THE APOCALYPSE | JOACHIM1107 | VEILIGHEID

    Bezoekers krijgen geen pijnlijke botsingen met decor of ondersteuningen te verwerken. Het standaard hekwerk aan de paden schermt het parcours van de achtbanen echter onvoldoende af om veilig te kunnen zijn. Ondanks een verdienstelijke poging met (mooie) custom supports zijn sommige delen van de coaster ook duidelijk iets te beperkt ondersteund.
    SCORE:6/10

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •