X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 40

Onderwerp: [Heide Park] 2019

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #39

    Re: [Heide Park] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wimvg Bekijk Berichten
    De tijd van interessante abonnementsformules voor bevriende parken lijkt helaas voorlopig voorbij te zijn.
    Dat hangt er sterk vanaf. De zelfverklaarde star alliance parken hebben hun onderlinge voordelen voor het tweede jaar op rij opgezegd. Ik denk hierbij vooral aan PHL, Efteling en EP.

    Ik was van plan mijn dankwoord op het einde van dit jaar neer te schrijven, maar meerdere parken van PR heb ik ook dit jaar gratis kunnen bezoeken met een (zilveren) BJL-abo. BJL zelve lijkt me moeilijker te bezoeken voor houders van een buitenlands PR-abo dan vice versa. Buitenlanders met een PR-abo moeten bij de datum-reservering voor BJL immers online € 10 p.p. betalen. Bij een no-show zijn ze dat geld kwijt. MPG (onze teller staat dit jaar op 3 en still counting), Belantis, Walsrode, Slagharen en Tropical Islands vroegen mij niks aan reservatie-voorshot-met-teruggave. Bij die laatste moest ik wel 15 minuten hardnekkig volharden in mijn recht op gratis inkom. Maar dat was daar ook al zo pre-corona. Zoo Antwerpen, Hellendoorn en Wildlands Emmen gingen online en/of aan de kassa ook vlotjes aan -50% met het BJL-abo.

    Met een Plopsa Fun Card kon ik steeds één of enkele dagen van tevoren een bezoekje reserveren aan PDP, Holiday Park, Hasselt, Coevorden en aan een pas leeggepompt en heropend Coo. De Belgische parken uit deze groep waren bij mijn weten ook de eerste waar je sinds eind aug. 2021 geen reservering meer voor moet maken. Da's wat anders dan de boetes bij en no-show die Plopsa-baas VDK in 2020 voorstelde of de Efte-abonees die deze (na)zomer een bezoekje in het weekend wel kunnen schudden. Ook vlotjes met de Plopsa Fun Card: -40% verkregen in Bellewaerde en het bijhorende Aquapark.

    Merlin heb ik al bij herhaling en uitvoerig bedankt. Ondanks een serieus gedateerde gedrukte datum hebben we bijna een jaar later nog de meeste Duitse attracties (her)bezocht. En dit zonder enig gedoe aan de kassa's, behoudens hier en daar een g-g-g-attest.

    Voor zuinige pretpark-veelvraten lijkt het me meer secuur om voor een abo te gaan bij een parkgroep die traditiegetrouw veel voordelen biedt binnen de groep zelf. Het heeft er alle schijn van dat vooral de voordelen tussen verschillende parkgroepen werden gereduceerd. Maar misschien is mijn visie hierop te eenzijdig of kunnen de zaken in de nabije toekomst terug 'normaliseren'.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 03-10-21 om 20:16.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •