X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 12 van de 12

Onderwerp: Websites

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Websites

    Ik denk dat topic snel dicht zal zijn Soit om ontopic te blijven:

    - Themeparkfreaks: ze brengen enorm veel nieuwsberichten en hebben ook een grote collectie foto's bijeen verzameld. Zo hou ik het pretparknieuws bij.

    - Themepark.nl: onlangs actief op geworden, een Nederlands pretparkforum dat een pak actiever is dan hier.

    - Coast2coaster: geniale tool om pretparktrips op te plannen!

    - Theme Park World: mijn eigen blog waar ik tripreports, fotogalerijen en mijn gedachten neerzet over pretparken & achtbanen.

  2. #2

    Re: Websites

    Themeparkfreaks: Heb ik via Facebook ontdekt en hier lees ik af en toe tripverslagen en ander nieuws.

    Themepark.nl : Hier ben ik zelf niet geregistreerd, maar ik lees dit forum wel zeer regelmatig omdat ze inderdaad een pak actiever zijn dan hier. En vooral omdat er veel meer aandacht is voor de bouw van Untamed (logisch voor een binnenlands project). Dat Phadd-F er lid is, had ik zelf ook al ontdekt

    Looopings: Ik weet dat deze site niet bij iedereen een goede reputatie heeft, en ben bereid om te geloven dat de kwaliteit vroeger ondermaats was (toen volgde ik de pretparkwereld nog niet dus ik kan zelf niet oordelen). Maar de laatste tijd heb ik ze nog nooit kunnen betrappen op iets wat flagrant onjuist bleek te zijn. Daarnaast heb ik ook de indruk dat Loopings over sommige kwesties de waarheid durft te schrijven waar veel andere websites dit niet willen/durven.
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •