Zelf heb ik ook gekozen voor Efteling en Disney Studios. Reden werd door de meesten al aangehaald...

Efteling kan volgens mij heel wat met dit soort attractie. Iedereen is ook zeer positief over Voletarium in EP, en ik heb nog opgevangen dat EP en Efteling samen bekeken om een soortgelijke attractie (deze dus) te plaatsen in hun parken. In EP is die er al gekomen, in Efteling mag die er voor mij ook komen. Op sprookjes moeten ze zich niet baseren, maar er zijn volgens mij genoeg legendes waarbij dit wel zou passen. Of gewoon een leuke figuur ontwikkelen die avonturen beleeft.

En Disney Studios zoals ook al velen aangaven: Soarin' mag voor mij gerust naar Europa komen, maar graag een Europese versie. Misschien wat verouderd, maar daarom zie ik ook een alternatief... Met hun hele Marvelland-uitbreiding kunnen ze dit ook perfect koppelen aan die figuren, en er zo een Avengers-attractie of zo van maken.

Bij de andere parken zie ik het niet meteen voor me, of ken ik de parken niet goed genoeg om te weten of het er al dan niet zou passen.