X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 27

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Disneyland California] Star Wars: Galaxy's Edge (Zomer 2019)

    Het is Disney.. Die kunnen gerust 200 dollar vragen voor een dag, driekwart van de attracties gesloten hebben en dan gaat het nog steeds vol zitten met Disney fans die het geweldig vinden allemaal. Het is schandalig, maar bedenk je het volgende:

    Is het de idioot die deze belachelijk hoge bedragen vraag, of is het de idioot die dat daadwerkelijk nog betaald??

    Scheelt dat je voor Disney wel doorgaans veel kortingen kunt krijgen.

  2. #2

    Re: [Disneyland California] Star Wars: Galaxy's Edge (Zomer 2019)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Is het de idioot die deze belachelijk hoge bedragen vraag, of is het de idioot die dat daadwerkelijk nog betaald??
    Het mag duidelijk zijn dat voor Disney 'The sky the limit' is. Iedere nieuwe 'cashgrab' die ze kunnen bedenken zullen ze ook uitvoeren. Of het nu betalen is voor parking aan de hotels, betalen voor Fastpass, betalen voor early/late acces,...

    Vergeet niet dat 55% van de totale pretparkmarkt in de USA in handen is van Disney. Of te wel: 6 pretparken in één van de grootste landen ter wereld halen meer dan de helft van alle bezoekers binnen. Meer dan 1 op 2 pretparkbezoeken in de USA zijn bezoeken aan een Disney park. En dat merk je. Iedere keer dat ik opnieuw een Disney park bezoek in de US verschiet ik van hoeveel drukker het was tegenover de keer ervoor. Ongeacht het seizoen.

    Als je ook weet dat in amper 5 jaar tijd de Disney parken hun 'operating profits' zijn verdubbeld van 2,25 miljard dollar in 2013 naar 4,5 miljard dollar in 2018 denk ik dat ze verre van idioot bezig zijn.

    Concluderend zouden wij, als bezoekers, dus de idioten moeten zijn. Echter, gemiddeld 160 miljoen jaarlijkse bezoekers in Disney parken wereldwijd zijn wel zeer veel idioten... In perspectief: Als je de inwonersaantallen van Frankrijk en Duitsland combineert kom je nog niet aan 160 miljoen. Dus Disney kan gewoon rustig zijn prijzen blijven verhogen. Ieder jaar komt er meer volk naar de parken, dus het breekpunt is nog lang niet in zicht. De vraag is volgens mij gewoon groter dan het aanbod. Dus hogere prijzen zijn een logisch gevolg. De conjunctuur werkt nu éénmaal zo en Disney heeft zich als bedrijf stevig weten te plaatsen in de huidige economie.

    Een interessante video over de hogere prijzen van Disney (en het waarom) is trouwens recent verschenen op Business Insider: KLIK

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •