Ik denk eigenlijk niet dat het een dubbele baan word. Twee achtbanen in één doet mij eerder denken aan zitjes voor- en achterwaarts en dan komt DC Rivals als voorbeeld meteen in het hoofd...

Maar de hoogte van de achtbaan is hetzelfde als de woodie. En de achtbaan word vierhonderd meter langer dan Choo Choo. Dat vind ik heel opvallend, want de woodie is al een erg lange baan voor zijn hoogte (de laatste heuveltjes gaan niet zo snel meer)... Het lijkt me straf dat een gewone stalen baan met dezelfde hoogte toch zoveel langer kan zijn. Ofwel hebben ze toch een duelerende coaster gepakt en is de 'lengte' de twee coasters tesamen (awoert!), of de baan heeft meerdere lifthills/lanceringen.

Voorts durft Tayto Park de dingen altijd wat vreemder te communiceren dan dat we gewoon zijn. Ze doen ook nog steeds alsof ze de eerste woodie met inversie van Europa hebben.

Wat ik denk - en misschien stiekem ook hoop - is dat ze een Mack Xtreme Spinning Coaster hebben aangeschaft. Uniek in Europa, maar niet in de wereld (daar hinten ze al op), twee coasters in één kan je misschien ook zeggen (zeker als er ook 'gewone' zitjes op de trein staan, wat in principe moet kunnen), en de geruchten gingen al dat het park een grote Mack coaster zou krijgen. We zullen zien...