Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Wel heb ik van diverse sites begrepen dat het ook uit maakt in welke periode je gaat en dat September toch vaker niet dan wel onder de actie valt (het aantal maanden waarin die gratis dining gegeven wordt schijnt flink terug te zijn geschroefd). Tegen de tijd dat ik voor November ben gaan kijken zaten we al in November 2017, dus sowieso te laat voor de actie. Wellicht dat dit nog een rol speelt?

Wellicht dat ons verblijf ook van te korte duur was om in aanmerking te komen? Me staat ook iets bij dat je minimaal 7 nachten moet blijven voor die actie (wij hadden er slechts 5).
Ik vrees dat jij het over een andere actie hebt dan ikzelf. De actie die jij aanhaalt staat open voor iedereen en is het al dan niet krijgen van gratis dining afhankelijk van de periode. Dus voor de volledigheid:

Indien je minimum 5 nachten boekt op de Europese website krijg je ten allen tijd en voor elk seizoen het dining plan gratis. De enige voorwaarde is dat je boekt ten laatste in de maand september van het jaar voor jou bezoek (b.v. boeken ten laatste in september 2019 voor een bezoek in 2020 (januari - december)).

De gratis alcohol sinds dit jaar is ook zeker meegenomen. Ook zelfs bij counter service kan je hiervan genieten!