X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 456
Resultaten 101 tot 116 van de 116
  1. #101

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joachim1107 Bekijk Berichten
    Ik ben er gisteren geweest en Heide heeft toch een te kleine capaciteit hoor voor een park als Plopsaland. Wachtrij constant tot aan de trap, ongeveer 40' wachten. En veel te warm en te weinig zuurstof daarbinnen. Nuja, de tractors, bos van plop, rollerskater, vleermuis, .... hadden volgens hun app allemaal een wachttijd van 40'. Voor zover die accuraat zijn, want bij boomstammekes en Wicky was het langer dan er opstond.
    Over die zuurstof in de wachtij van 'Heidi The Ride' moet ik je spijtig genoeg inderdaad grotendeels gelijk geven. In tegenstelling tot dat andere ding dat je schrijft dan wel. Ik ben er zelf ook nog maar een paar dagen geleden zelf geweest en toen was het voor een hele mooie dag ook gewoon heel rustig in het park, al konden er bij wat meer populaire attracties toch nog wel wat volk staan. Bij Heidi daarentegen vind ik dat het voor een nog heel nieuwe en populaire attractie toch nog altijd heel vlot vooruit gaat in de wachtrij.

  2. #102

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    De wachtrij stond natuurlijk helemaal vol, toch wel wat volk gezien dat daarom wegging. Maar inderdaad, doordat er 3 operators stonden was het wel de enige attractie die echt vooruit ging. Treinen stonden inderdaad niet stil in de remmen. Maar op een niet eens echt drukke dag continue 40'. En die ventilator helpt niet echt hoor. Ze hebben iets na de middag een flauwgevallen meisje moeten evacueren eruit (en intussen draaide de baan niet). Nadien stond de deur van de nooduitgang open. Wat moet dat zijn met 30°

    Nu nog aan hun andere attracties wat meer personeel zetten...

  3. #103

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Maandag in het passeren eens binnen gesprongen. Na toverland twee weken terug waar praktisch geen volk was was het contrast erg groot. Heb het park praktisch nooit zo druk geweten (op events na natuurlijk).
    Ik ergerde me nog meest aan de rokers overal. Van dorpsplein tot Bumba speelplein was het continu sigarettenstank. Op ieder bankje wel een of meer rokers en tussen de slenteraars ook paffers.
    Dit is toch absurd in een pretpark dat voor kinderen bedoeld is. Ieder diertje Eijn pleziertje maar ik hoef daar niet Van mee te 'genieten'. Hoog tijd voor aparte rookzones dus.

  4. #104

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Metaltrol Bekijk Berichten
    Maandag in het passeren eens binnen gesprongen. Na toverland twee weken terug waar praktisch geen volk was was het contrast erg groot. Heb het park praktisch nooit zo druk geweten (op events na natuurlijk).
    Ik ergerde me nog meest aan de rokers overal. Van dorpsplein tot Bumba speelplein was het continu sigarettenstank. Op ieder bankje wel een of meer rokers en tussen de slenteraars ook paffers.
    Dit is toch absurd in een pretpark dat voor kinderen bedoeld is. Ieder diertje Eijn pleziertje maar ik hoef daar niet Van mee te 'genieten'. Hoog tijd voor aparte rookzones dus.
    Zolang rokers niet in de wachtrijen etcetera gaan roken, vind ik het op zich nog cava.

  5. #105

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Metaltrol Bekijk Berichten
    Maandag in het passeren eens binnen gesprongen. Na toverland twee weken terug waar praktisch geen volk was was het contrast erg groot. Heb het park praktisch nooit zo druk geweten (op events na natuurlijk).
    Ik ergerde me nog meest aan de rokers overal. Van dorpsplein tot Bumba speelplein was het continu sigarettenstank. Op ieder bankje wel een of meer rokers en tussen de slenteraars ook paffers.
    Dit is toch absurd in een pretpark dat voor kinderen bedoeld is. Ieder diertje Eijn pleziertje maar ik hoef daar niet Van mee te 'genieten'. Hoog tijd voor aparte rookzones dus.
    Dat vind ik dan weer echt overdreven, vink ik, aangezien je op de gewone straat ook gewoon heel de tijd rokers tegenkomt en dan vind ik niet dat er moet begonnen worden over dat dat niet kan op plaatsen waar (veel) kinderen komen en wat daarvoor bedoeld is. Er mag in de wachtrijen, enzo, inderdaad al niet meer gerookt worden, dus dan vind ik zo'n opmerkingen ook gewoon weer een beetje overdreven en overbodig.

  6. #106

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Dit jaar geen Sintweekends in Plopsaland De Panne. De goedheilige man slaat zijn bezoek aan het park dit jaar over wegens de 20e verjaardag van Ketnet!

    Ik verwacht nu wel dat Ketnet de Sint mogelijks wél meebrengt, maar Sint en Pieten zullen dus geen eigen event meer krijgen in De Panne.

    Bron

    De Sint Weekends zijn ook niet meer te vinden op de website van PDP. Als je via Google ernaar surft kom je op een foutpagina terecht: http://www.plopsalanddepanne.be/nl/e...t/sint-weekend

  7. #107

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Of anticiperen op de mogelijke reacties rond een 'vernieuwde' Zwarte Piet ...

  8. #108

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Mocht dit als reactie zijn op alle heisa rond Zwarte Piet vind ik het een zeer jammerlijke zaak. Het lijkt me duidelijk dat 99,99% van de bevolking nog steeds pro-Zwarte Piet is, dus waarom zou je meegaan in heel dat gedoe? Het is en blijft een traditie, eigenlijk ook voor PDP.
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  9. #109

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Melipark Bekijk Berichten
    Of anticiperen op de mogelijke reacties rond een 'vernieuwde' Zwarte Piet ...

    Dat is toch ook maar speculatie, staat nergens dat het om die reden is. Dus laten we die discussie niet meer voeren, aub...

  10. #110

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Door het Kabouter Plop-feest is er inderdaad geen Sinterklaas-weekend meer, maar ze blijven wel rondlopen in het park. En dit is ook maar eenmalig dat dit niet het hoofdthema is van het weekend. Jammer dat de pers het er zo van gemaakt heeft.

  11. #111

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Reactie van het park

    Hoezo!? 'Plopsa schrapt Sinterklaas'?

    Gisteren verscheen er een artikel met een nogal misleidende titel op een krantenwebsite. Het leek alsof we Sinterklaas zouden bannen, we niet meer geloven in Sinterklaas en dit allemaal iets te maken had met de pietendiscussies van de afgelopen jaren. Van enkele mensen kregen we zelfs een kwaad berichtje of een mail met de vraag of het waar was dat we "anti-Sinterklaas" zijn. Dat is natuurlijk helemaal niet waar! Wij vinden de Sint top & supercool! Ook dit jaar zal Sinterklaas samen met z'n stoere pieten naar de Plopsa-parken komen. De uitnodiging is reeds verstuurd en er is een speciaal transport voorzien van de stoomboot richting Plopsa-parken. Een misverstand dus. Volgens ons omdat er vroeger Sint Weekends op de kalender stonden in november. Dit jaar zijn dit weekends waarin we de 20e verjaardag van Kabouter Plop vieren. Maar uiteraard met de Sint erbij! Dubbel feest dachten we dus, niet? We hadden dit nochtans uitgelegd aan de journaliste die ons hierover belde maar in het artikel lazen wij het anders. Dus mensen weeral voor niks kwaad gemaakt. Wij houden ook wel van sensatie, maar liever op onze spannende attracties en ietsje minder in de krant. Hou onze website in de gaten voor data & uren waarop Sinterklaas in Plopsaland De Panne, Plopsa Indoor Hasselt en Plopsa Indoor Coevorden is! Tot dan!

  12. #112

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Het is zo ver. Gisteren Heidi The Ride met één operator en 1 treintje.
    Resultaat: drie kwartier aanschuiven voor een dag met 2500 man in het
    park. De reden hiervoor zou zijn dat het tweede treintje in onderhoud is.
    Dan nog vind ik 1 operator niet kunnen voor zo een attractie.

  13. #113

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Wat een toeval, gisteren vertelde iemand me nog dat hij dacht dat dit nooit ging gebeuren omdat ze het écht niet konden maken...

    Zeer jammer weer dit. Ik begrijp dat GCI niet alle achtbaantreintjes in de winterstop kan onderhouden, maar die van Plopsa is uitgerekend zo kort tegenover veel Amerikaanse parken en ook andere parken met GCI's in Europa...

  14. #114

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CH Bekijk Berichten
    Het is zo ver. Gisteren Heidi The Ride met één operator en 1 treintje.
    Resultaat: drie kwartier aanschuiven voor een dag met 2500 man in het
    park. De reden hiervoor zou zijn dat het tweede treintje in onderhoud is.
    Dan nog vind ik 1 operator niet kunnen voor zo een attractie.
    Vandaar de lange wachttijden. Ik wou hem voor de eerste keer doen, gisteren. Maar toen ik rond 16u in de wachtrij wou gaan, kwam er veel volk terug. Ben dan ook maar teruggekeerd, want mijn vrouw en zoon zouden anders te lang moeten wachten hebben. Heel spijtig, want er was gisteren echt niet veel volk...

    Het nieuwe gebied vind ik wel geslaagd. Al viel wel op welk trekgat het er is, de wind blaast van alle kanten. Al past koude wel in het thema daar

  15. #115

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Ik was er gisteren ook, en inderdaad er stond maar één operator bij Heidi. Het is wel niet de eerste keer dat ik dat gezien heb, maar het ontbreken van het tweede treintje was duidelijk de boosdoener. Ik wou Heidi ook een tweede keer doen rond 16U maar er stond teveel volk. Eerder rond de middag was het maar een minuutje of vijf wachten.

  16. #116

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Is dat nu pas nieuws? Ik was er redelijk kort na de paasvakantie geloof ik, en toen was er ook maar één trein met één personeelslid bezig met de hele trein te controleren enzo. Of wacht, ik lieg. Iemand van de operations/technische dienst stond aan het poortje van de uitgang om dat gesloten te houden.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •