X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 116

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Het wordt trouwens heel moeilijk om de vleermuis met iets gelijkwaardig te vervangen op vlak van thrill en unieke beleving. Ik geef toe dat er voor mij ook wel wat wat nostalgie-gevoelens aan de vleermuis kleven.
    Ondanks dat de attractie zo vaak en meestal langdurig problemen heeft (Plopsa, koop nu eens alstublieft een aantal cilinders in plaats van telkens ééntje die op maat moet gemaakt worden waardoor het telkens opnieuw zo lang duurt), zou ik de Vleermuis hélemaal niet graag zien verdwijnen uit Plopsa om de reden die jij ook aanhaalt. Ik denk zelfs dat we hier met een gevalletje gelijkaardig aan Efteling-Python zitten. Als je Plopsa zegt, zijn de eerste associaties die je met het park legt toch de Vleermuis?
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  2. #2

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Ik denk zelfs dat we hier met een gevalletje gelijkaardig aan Efteling-Python zitten. Als je Plopsa zegt, zijn de eerste associaties die je met het park legt toch de Vleermuis?
    Goh totaal niet bij mij eigenlijk, maar da is dan toch door het verleden met het melipark wat lange tijd mijn thuispark geweest is...

  3. #3

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Ik denk zelfs dat we hier met een gevalletje gelijkaardig aan Efteling-Python zitten. Als je Plopsa zegt, zijn de eerste associaties die je met het park legt toch de Vleermuis?
    Python was de grootste achtbaan van Europa indertijd, voor velen de eerste overkop, heeft een echte cultstatus in NL én Vlaanderen.
    De vleermuis is de vleermuis.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •