Een fantasierijke denkpiste die ook door mijn gedachten ging.

Deep in Africa krijgt letterlijk meer ruimte waardoor je Black Mamba vanuit meerdere perspectieven kan bekijken. Dat restaurant Bantu opent voor daggasten lijkt me ook zeker realistisch. Zo kan het restaurant de hele dag door blijven draaien, wat zorgt voor meer money money.

Het sluiten van restaurant Mandschu zou ik toejuichen. Wat ik hoop is dat het restaurant in het hotel uitgebreid wordt want dit is veel te klein.

Tijdens het ontbijt worden mensen apart gezet in een ongezellige ruimte verderop de gang waarbij je ook nog eens heen en weer naar het restaurant moet lopen voor je eten. Zeer onpraktisch en niet leuk om met je bord voorbij een rij wachtende mensen te moeten die wachten op een tafeltje.

Een uitbreiding zou dus fantastisch zijn. Wat ik nog wel zie gebeuren is dat de China parkingang opschuift naar waar Mandschu nu staat, zodat op de plaats van de ingang een uitbreiding van het restaurant kan worden gebouwd.

Of ze behouden Mandschu en zorgen voor een tussenstuk dat de twee verbindt tot één geheel. Dan kan de China ingang verlegt worden naar waar de ingang van Mystery Castle is (deze wordt dan verkort tot aan de trap).