X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 88

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Phantasialand] 2019: sloop China?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ik denk niet dat je er van uit kunt gaan dat de wachtrij verdwijnt, enkel dat de ingang verplaatst. Op drukke dagen staat dat behoorlijk vol beneden, dus dat zullen ze niet willen missen.

    Mijn gok is dat de nieuwe ingang uiteindelijk zal gaan aansluiten op de ruimte waar die grote tafel staat (in de bocht tussen de 2e en 3e drop). Vervolgens langs de 3e drop de trap af de bestaande wachtruimte in om zo de wachtrij te volgen zoals we die al kennen.

    Een stuk van de bestaande wachtrij weghalen (gezien de nieuwe op die manier een pak langer wordt) om een keuken in te leggen lijkt me op zich geen gek idee. Boven de ronde wachtrij bestaat namelijk al een ruimte voor speciale gelegenheden (Marco Polo). Die zou je dan als klein restaurant/snackbar kunnen openen.
    Ik verwacht dat met de komst van de nieuwe ingang de brug die daarvoor moet geplaatst worden redelijk breed gaat zijn en dat ze vanaf het begin (of toch redelijk naar voor) al de splitsing willen maken van de 2 aparte wachtrijen 1-3 en 3+ personen die er nu al is. Door die splitsing al vroeger te maken is er toch een vlottere doorstroom en iets betere capaciteit (mits de boten terug volledig gevuld worden).

    Ik dacht dat ze niet enkel de ingang willen verleggen omwille van River Quest meer bij Klugheim te betrekken, maar ook omdat deze ingang zich op de hoogte van de wachtrij beginnende aan de houten trap aansluit waardoor het me dus ook de bedoeling leek om zo niet meer trap op, trap af te moeten.

    In de huidige wachtrij hangen ook rode gordijnen met daarachter een lege ruimte (links als je richting de houten trap gaat)... Maak daar een openlucht bar van, ook goed! Haha.

    Zet wat muren en ramen in die ronde wachtrij en creër er een kleine taverne... Je ziet de boten passeren terwijl je zit te eten, top!
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 17-01-19 om 23:30.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •