X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 88

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 2019: sloop China?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Dat hoopte ik ook voor Schneck maar die is nog steeds weg gestopt in de kelder van MC - nog meer verstopt dan Wang).
    Ja, dat vind ik ook een rare keuze. Vooral omdat Kroka, Phenie, Drago en Quetzal een mooi plekje hebben in het midden van hun themagebied waar je niet langs kan lopen zonder dat je ze opmerkt.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    In welk opzicht? Het gebouw grenst voor 50% aan Klugheim, ja, maar vanuit klugheim is het amper zichtbaar. De in- en uitgang zijn toch echt aan de chinese kant welke een prachtige voorgevel heeft die perfect in het chinese gebied past.
    Als je het je niet kan inbeelden of niet wil zien kan ook, neem een luchtfoto en baken Mystery/Klugheim eens af. FJP staat in Klugheim of River Quest staat in China Town. Phantasialand hecht heel veel belang aan afgescheiden 360° themagebieden maar als ze dit niet aanpakken, blijft dit punt tussen deze 2 gebieden voor mij een mislukt geval.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Beide kanten van die straat zijn chinees gethemed hoor. Aan de ene kant heb je een budda-tempel in de rotsen uitgehouwen. Aan de andere kant heb je een chinese markt.
    Voor mij is die tempel te opzichtig tegenover de 'Chinese markt', zoals je het zo mooi verwoordde. Ik ben dus blij dat Geister Rikscha aan zijn einde komt dit jaar of volgend jaar. Who knows for sure...

    Ik zal de Chinese straat niet missen, één mainstreet is meer dan genoeg.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Als ze de Geister Rikscha afbreken kunnen ze ook een mooie indoor meandering maken onder de onderhoudsloodsen van Colorado en zo de ingang van de attractie naast het souvenirswinkeltje leggen (ongeveer waar de uitgang van Geister Rikscha is, maar dan wel wat prominenter gethemed zodat het beter op valt).
    Dat is de anders oplossing. Beide mogelijkheden zijn in ieder geval veel beter dan de huidige wachtrij.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Mantschu ligt een beetje verstopt, wat makkelijk opgelost kan worden door de laag hangende takken van de rechtse boom wat weg te halen.
    Het gaat hoogstwaarschijnlijk niet gebeuren, maar bij mij mag Mandschu mee tegen de vlakte. Neemt veel plaats in en zit bij nooit vol. Ombouwen tot een foodloop restaurant zou ook nog wel cool zijn, alhoewel de ruimte zich hier niet tot toeleent.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Het Chinees themagebied is alleszins niet zo ingericht dat je aandacht naar bepaalde gebouwen wordt getrokken en eerder het omgekeerde. Als er een herwerking komt denk ik dat het resultaat meer een open plek gaat zijn met attracties, winkels en gevels vooral langs de zijkant. Zoals ze bij Mexico voor mekaar gekregen hebben.
    Dat denk ik dus ook en dat zou ook gewoon het beste zijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Zoals het plaatsgebrek van PH en het feit dat er een hotel in de zone licht.
    Het park kendende gaat er eerst een diepe put moeten komen om een nieuwere/betere attractie te plaatsen. Dit neemt tijd waardoor het hotel minder aantrekkelijk wordt.
    Ik ben afgelopen kerstvakantie naar Wintertraum geweest en ben in Ling Bao blijven overnachten. Ik moet zeggen dat er hier nog veel gerenoveerd mag worden om het een frisse, modernere look te geven.

    Dit doen ze beter gelijk met de renovatie van China Town omdat het hotel inderdaad minder aantrekkelijk wordt met een bouwput voor de deur maar helaas zit een grondige renovatie er niet meteen in voor Ling Bao veronderstel ik, want je kan alvast een kamer reserveren tot zomer 2020.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 17-01-19 om 13:11.

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 2019: sloop China?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Het gaat hoogstwaarschijnlijk niet gebeuren, maar bij mij mag Mandschu mee tegen de vlakte. Neemt veel plaats in en zit bij nooit vol. Ombouwen tot een foodloop restaurant zou ook nog wel cool zijn, alhoewel de ruimte zich hier niet tot toeleent.
    Elke keer als ik er kom zit er nogthans genoeg volk binnen. (en meestal mijdt ik drukke dagen). Vorig jaar zelfs een keer gehad dat we een half uur hebben moeten wachten op een plaats voor 2 personen. Ik denk dus dat het restaurant nog voldoende volk trekt.

    Qua oppervlakte is het restaurant trouwens zeer efficient. Toiletten zijn al op de bovenverdieping, bevoorrading zit in de kelder. Enige waar je wellicht nog wat op kunt sparen is de keuken naar de kelder te verplaatsen, maar die neemt nu al weinig ruimte in beslag en dat neemt ook een deel van de ervaring weg.

    Als je serieus op restaurantruimte wilt gaan besparen krijg je van die ondingen als Cocorico of Rutmor's, waar het elke keer weer een lotto is of er wel plek is en je eenmaal binnen toch aardig kort op elkaar mag schuiven. Het scheelt veel ruimte in het park, maar met name Rutmor's is toch écht veel te klein en had zelfs met het oppervlakte van Mandschu nog genoeg drukte gekend.

    Wellicht dat ze het restaurant op een andere manier aantrekkelijker kunnen maken. Maar hopelijk niet met zo'n afschuwelijk foodloop restaurant waar ze met bakjes moeten werken waar amper iets in past. Een meer onpersoonlijke vorm van tafelbediening heb ik nog nooit gezien. Zelfs een buffet heeft meer sfeer en persoonlijke aandacht.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •