Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
Dat is nu al het geval, ik heb zelf al het ontbijt moeten nemen in Mandschu omdat er geen plaats meer was in Bamboo. Er is een verbindingsgang tussen beide over de China-toegangspoort:
Naam:     phlchina.jpg
Bekeken:  740
Groote:   102,4 KB
Ik heb het in ieder geval nog niet mee gemaakt dat we daar konden ontbijten. Dat zowel Mandschu als Bamboo volzet waren zou ik nu wel heel opmerkelijk vinden. Gebruiken ze die wel steevast als extra plaats bij drukte? Ik zie steeds de ongezellige ruimte op de gang dienst doen.

Hoe dan ook, in plaats van de verbindingsbrug tussen beide restaurants zou een uitbreiding van het gebouw op die plaats nóg meer plaats kunnen bieden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
(...)Op Phantafriends wordt nog gefantaseerd over een extra brug die zich links van de huidige zou bevinden. Dat lijkt mij wel een brug te ver.
Ik twijfel. Een brug zoals het model weergeeft zie ik hier niet verschijnen. Echter is er zoals je dan wel gezien hebt een houten platform vlak voor (bijna onder) de kurkentrekker. Het zou me niet verbazen dat dit een verbindsweg wordt die ervoor zorgt dat je een rondje kan lopen door DiA als blijkt dat de weg in Matamba 's tuin bij het park betrokken wordt.