X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 88

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 2019: sloop China?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ik begrijp de context van dit 2e plaatje echter niet helemaal.
    De context is vooral: ik was zelf te lui om een screenshot te maken. Die wand opschuiven naar links lijkt me inderdaad de meest efficiënte werkwijze. Op Phantafriends wordt nog gefantaseerd over een extra brug die zich links van de huidige zou bevinden. Dat lijkt mij wel een brug te ver.

    Ik geloof niet dat er aan Silverado ooit een parkingang gaat komen. Is het einddoel niet dat de autotunnel wordt omgedoopt tot voetgangerstunnel en iedereen netjes binnenkomt via de Kaiserplatz?

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 2019: sloop China?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten

    Ik geloof niet dat er aan Silverado ooit een parkingang gaat komen. Is het einddoel niet dat de autotunnel wordt omgedoopt tot voetgangerstunnel en iedereen netjes binnenkomt via de Kaiserplatz?
    In elk geval niet.

    Die weg loopt door tot in het dorp en omdat het een doorlopende weg is moet deze toegankelijk blijven voor verkeer. Ze kunnen er dus geen voetgangerstunnel oid van maken.

    Een mooie grote ingang aan de kaiserplatz is al lang een droombeeld van menig PHL-fan, maar of het er ooit komt is nog maar de vraag. Het grote probleem met een ingang op die plek is dat het voetgangersverkeer zich moet kruisen met het autoverkeer. Er is geen ruimte voor een brug over de weg heen (tenzij provesorisch), aangezien de grond aan de kant van de parkeerplaats niet van het park is (en er dus geen fundamenten etc. op gezet kunnen worden voor een dergelijke brug).

    Daarnaast is het niet geheel duidelijk of de poort wat aan de achterkant van de Kaiserplatz is niet vrij moet blijven voor brandweer etc. (vermoedelijk wel) wat een mooi gebouw ook aardig in de weg zit. PHL krijgt het voor elkaar een gebouw over de toegang te laten gaan, (zoals bij de brandweertoerit bij Talocan), maar dan maak je een toegang voor voetgangers nog veel lastiger.

    Mochten ze ooit wat grond kunnen kopen, dan zijn er wel zat mogelijkheden, maar de eigenaar is daar nogal star in.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •