X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 88

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 2019: sloop China?

    Ik lees dat velen net als ik China als een mindere zone beschouwen.
    Naar mijn mening meg deze zone een grote renovatie ondergaan.

    voor een Aziatise zone zijn er een paar dingen die tegen werken
    1 de draak is typich China (karea heeft bv enkel draken met vinnen en Vietnam kent dan weer meer veraanachtige draken)
    2 het hotel is in chinees indeling
    3 Azie is ook India en Rusland twee stijlen die enorm vloeken met China

    Het kan wel dat ze generiek gaan of genoeg aanpassen

    Voor de sloop zijn er nog een paar elementen die men moet in het oog houden.
    Zoals het plaatsgebrek van PH en het feit dat er een hotel in de zone licht.
    Het park kendende gaat er eerst een diepe put moeten komen om een nieuwere/betere attractie te plaatsen. Dit neemt tijd waardoor het hotel minder aantrekkelijk wordt.

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 2019: sloop China?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    3 Azie is ook India en Rusland twee stijlen die enorm vloeken met China
    Die begrijp ik niet helemaal. Kun je dat toelichten? Het thema is immers China Town.. en zelfs als men voor een meer Aziatisch thema gaat, wil dat nog zeker niet zeggen dat ze elk land in Azië aan bod moeten laten komen.

    Voor de sloop zijn er nog een paar elementen die men moet in het oog houden.
    Zoals het plaatsgebrek van PH en het feit dat er een hotel in de zone licht.
    Het park kendende gaat er eerst een diepe put moeten komen om een nieuwere/betere attractie te plaatsen. Dit neemt tijd waardoor het hotel minder aantrekkelijk wordt.
    Ik ga er nog steeds niet van uit dat heel China gesloopt wordt, maar wel onder handen wordt genomen. Enkel de Geister Rikscha slopen laat genoeg ruimte over dat er vanuit de China ingang een pad langs de bazar (hotel ingang) richting de ingang van Colorado loopt.

    Aan de andere kant van de bouwput kan een pad blijven om FJP toegankelijk te houden, maar niet verder loopt (of hooguit tot aan de andere doorgang naar Klugheim). Het pad rondom Riverquest (richting Mystery Castle ingang) kan blijven bestaan.

    Manschu blijft dan berijkbaar via de zij-ingangen.

    Natuurlijk kan het best zijn dat het hotel dan een tijdje iets minder aantrekkelijk is omdat het op een bouwput uit kijkt. Ik denk echter niet dat dit heel veel zal uitmaken. Veel mensen kiezen voor de charmes en sfeer van het hotel zelf en de tuin die nog tussen hotel en park in ligt. Het hotel moet het voor een zeer groot deel hebben van zakenklanten. Die kijken vooraf echt niet of er een bouwput is, dus het lijkt me dat die doelgroep weinig invloed ondervindt van een bouwput.

    Het hotel zal trouwens extra in trek worden bij Duitse fans die het voor elkaar krijgen een kamer te boeken enkel om op de bouwput te kunnen kijken

    In elk geval blijven FJP, Mandschu, Bazar en het volledige hotel op die manier behouden.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •