X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 152

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Efteling] 2020

    Geen spectaculaire baan in 2020, maar een familiecoaster ter vervanging van de Bob!

    ► Alle info: http://www.pretparken.be/NL/article/...0bobbaan%20aan!



    Tothiertoe ben ik eigenlijk niet te enthousiast. Ik vond de Bob leuk en ga hem zeker missen. Het was een toegankelijke coaster; je mocht erop zodra je zelfstandig kon wandelen. De nieuwe achtbaan gaat dus meteen een hogere drempel hebben en minder bezoekers kunnen ontvangen. Je ziet wel duidelijk dat het park van het grootste capaciteitsprobleem, de grootste capaciteitsvreter wil maken en dat is positief.

    Wat me vooral tegensteekt is dat een baan met pit - want dat was de Bob wel - op het eerste zicht vervangen word door een baan die er héél erg braaf uitziet, zelfs met lancering als die er inderdaad komt. Wat me nog meer tegensteekt is dat de Efteling weeral eens kiest voor een achtbaan die in een ademtocht voorbij gaat zijn. Zo'n groot park en steeds opnieuw kiezen ze voor relatief compacte coasters met een hele korte track; flauw!
    Laatst gewijzigd door yelle8; 09-10-18 om 09:14.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •