X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 152

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Twee miljoen euro! Twee miljoen euro voor een speeltuin... Nooit gezien zoiets. Het is Ruigrijk, voor 2 miljoen euro kan je een gigantische thrillride plaatsen, iets wat het park veel meer nodig heeft.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  2. #2

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Twee miljoen euro! Twee miljoen euro voor een speeltuin... Nooit gezien zoiets. Het is Ruigrijk, voor 2 miljoen euro kan je een gigantische thrillride plaatsen, iets wat het park veel meer nodig heeft.
    goh, laten we wel wezen King Kong was al 1,5 miljoen en dat was ook niet iets om over naar huis te schrijven, maar je hebt gelijk dat twee miljoen wel erg veel is voor een simpel speeltuintje.

  3. #3

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Toch wel erg triest dat ze inderdaad geen volwaardige vervanger voorzien. Die plaats leent zich perfect voor een andere thrill-ride: een moderne Mack Seastorm-ride, een Gerslauer SkyFly (al is dit misschien al wat te ‘mainstream’),... ik had ook liever gezien dat dit niet de zoveelste grote vlakte wordt terwijl ernaast weer wat bomen gekapt worden. Al planten ze dat hele speelgedoe op de plaats van Polka Marina, ook dat was beter geweest.

    King Kong is misschien niet de meest speciale attractie, indrukwekkend is het wel als toeschouwer maar qua ride erg zwak. Al vind ik hem wel nog passen daar in BJL, een leuke gimmick.

  4. #4

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F
    En ook, een speeltuin zetten verdient eigenlijk zelfs geen aankondiging. Als Drouwenerzand of De Waarbeek een speeltuintje bij zet kraait er geen haan naar. En omdat het de Efteling is wel?!
    Als het een dertien-in-een-dozijn-standaard-speeltuin was geweest, dan zou het naar mijn mening ook geen aparte aankondiging waard zijn. Het bijzondere hieraan is dat het een speeltuin gericht op mindervaliden is. Dat is een zeer goed initiatief en wat mij betreft mag de Efteling dat inderdaad wel met enige 'trots' presenteren. Ik krijg de indruk dat sommige mensen nogal negatief doen over deze speeltuin omdat ze er zelf niets aan zullen hebben (ikzelf trouwens ook niet) maar ik hoop dat ik het mis heb ... zou een erg flauwe reden zijn om het project te bekritiseren. Als de Efteling een familiepark voor iedereen wil zijn, dan moeten ze voor elke doelgroep iets aanbieden. Ook voor deze doelgroep.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Voor 2 miljoen euro kan je een gigantische thrillride plaatsen, iets wat het park veel meer nodig heeft.
    Ik ben het er volledig mee eens dat de Efteling een gigantische thrillride goed kan gebruiken. Ik vind zelfs dat ze de laatste jaren te terughoudend zijn op dit punt (zie ook mijn park-voor-iedereen-argument hierboven). Ook dat vind ik geen reden om negatief te doen over Nest. Die thrillride kunnen ze altijd ergens anders en later nog bouwen, al vrees ik dat we dankzij de coronacrisis nog enkele jaren zullen moeten wachten.

    Ik sta volledig achter Nest en vind het zelfs één van de leukere aankondigingen die ik dit jaar heb zien passeren. Mijn enige puntje van kritiek is de naam die ik nogal raar gekozen vind. (Totaal offtopic maar ik zag ooit een toneelstuk dat Nest heette en dat was zo'n surrealistische ervaring dat ik altijd deze link zal leggen als ik het woord Nest hoor ... niet de schuld van de Efteling uiteraard.)
    Maar zelfs los daarvan blijf ik het een eigenaardige naam vinden. Dit is echter muggenzifterij: van mij niets dan lof voor dit project!

    @moderators: dit draadje begint behoorlijk lang te worden. Misschien toch afsplitsen naar een apart topic?
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •