X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 152

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Ik heb geloof ik hier eens ergens gelezen dat De Steenbok een uitbreiding zou krijgen. Zou die uitbreiding nu eveneens gedaan worden? Of komt die pas later?

    Ik ben de laatste tijd niet echt mee met het hele Eftelinggebeuren.

    Als die uitbreiding er maar komt want het is stilaan nodig...
    _____________________________________

    Ik was zondag ook in het park en het was druk. De langste wachtrij bij ons was 50 minuten voor Symbolica en Droomvlucht. Voor een donker ritje in Baron 1898 moesten we 40 minuten wachten.

    Spijtig dat als er bedrijfsevenementen plaatsvinden en er zoveel bezoekers zijn, dat men dan niet opteert om De Vliegende Hollander operationeel te houden te vervanging van Joris en de Draak.
    De problemen met de Boarding Pass bij de Python en de normale wachtrij die héél lang was zorgde ervoor dat ik deze heb overgeslagen. Toen we naar Fata Morgana wilden was die buitengebruik vanwege een technisch defect (een personeelslid aan de ingang vertelde ons dat een boot was losgekomen).

    Uiteindelijk hebben we niet zoveel kunnen doen:
    - Villa Volta
    - Droomvlucht
    - Vogel Rok
    - Monsieur Canibal
    - Symbolica
    - Fabula
    - Baron 1898

    Tussendoor gaan eten en de Max & Moritz storytelling gaan bekijken en op het einde Aquanura gaan bewonderen en ons dagje Efteling was alweer voorbij.
    _____________________________________

    Voor de eerste keer ook Fabula uitgeprobeerd. De pre-show vind ik keihard tegenvallen. Ik viel bijna in slaap, er gebeurt niets. De film zelf is goed en zelfs grappig op sommige momenten. De symboliek van vriendschap in het verhaal is dan weer ontroerend.
    _____________________________________

    Ik ben ook eens een kijkje gaan nemen bij de bouw van Max&Moritz. De kleuren zijn in het echt helemaal niet zo schreeuwerig als op de foto's. Aan het station vind ik het enige lelijke de raamstickers, daar hadden ze beter echte gordijnen gehangen.

    De landscaping krijgt aardig vorm maar ja, wat dan weer wel even hard vloekt als op de foto's en in het echt zelfs nog harder:

    Die groene Fabula loods. Nu valt op hoe groot dat ding is, niet normaal, haha.

    Ik hoop dat ze er een rotswandje tegen plaatsen want je kan er niet omheen kijken zoals het nu is. Enerzijds geloof ik niet dat de Efteling dit zo zal laten maar anderzijds hadden ze die muur toch al lang bekleed dan...

    Ook krijgt Max&Moritz een boarding pass wachtrij net zoals bij Python. Goed nieuws dus!

    Wat ik me nu ook afvraag nu ik er aan denk: hoe zit het met de boarding pass bij Symbolica? Idee definitief afgevoerd? Hier is het systeem nochtans welkom.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 21-01-20 om 22:01.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •