X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 23

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [2018] Daementia - House of Madness

    Je was me net voor. Normaal ging ik dit weekend een post maken en ik zou ook eens uitkijken naar de Brakesection van deze maand

    Dit jaar is het inderdaad Daementia: House of madness waar je therapie kan gaan volgen.
    We hebben 2 grote huizen waar we van gelijkvloers tot zolder de walktrough gemaakt hebben, goed voor een 300 meter parcours en een doorlooptijd tussen de 20 a 30 minuten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Het verhaal
    Beslam Asylum, in de volksmond beter gekend als 'House of madness', rust aan de voet van de Beselaarse kerk. De beruchte kliniek interneert patiënten met een zware geestelijke stoornis, vaak onhandelbaar voor andere psychologische instellingen.
    Bij avondval wisselt jammerend gemompel er met huiveringwekkend gekrijs af. Eeuwenoude schaduwen komen tevoorschijn en dwalen als doelloze gevangenen langs openstaande ramen en deuren. Alsof er zich binnen de muren een onuitgesproken geheim verschuilt…
    Ikzelf help dit jaar terug mee, terug niet als acteur maar als persoon die toeziet op de techniek en panikerende bezoekers evacueert.
    Oh ja, de kinderversie is nu niet meer op 31/10 omdat de route van de heksenrondgang van de gezinsbond niet langs het nieuwe adres passeert.
    Laatst gewijzigd door fkl8; 09-10-18 om 06:03.
    Coastercount: 959 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •