X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 11 van de 19 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 220 van de 376

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World



    Hier zie je een handig overzicht van het park zelf. Huidige toegangsweg zal inderdaad gerecupereerd worden, al zal de bestrating waarschijnlijk gerenoveerd worden.

    Verder denk ik dat we niet te veel hier mogen verwachten. Op de plannen staat vooral de bouw van de nieuwe achtbaan en de renovatie van het sanitair blok en het uitgiftepunt. Misschien dat ze hier en daar de attracties een likje verf geven, maar denk dat het ook daar bij nlijft voor Fun World.

    Wat ze met die random 'grot' gaan doen, is me nog een raadsel. Lijkt me anders ook wel leuk om te vormen tot een uitgiftepunt.

    Het lijkt wel op de plannen dat ze een kleine waterpartij gaan toevoegen tussen de achtbaan en het horecapunt. Om zo het terras aantrekkelijker te maken.

    Hoe dan ook, bij mij liggen de ogen ook eerder op Karma World, dan op deze kiddiecoaster.
    Misschien dat Fun World nu veel vragen krijgt omdat bij Karma World plotseling alles duidelijk is.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Verder denk ik dat we niet te veel hier mogen verwachten. Op de plannen staat vooral de bouw van de nieuwe achtbaan en de renovatie van het sanitair blok en het uitgiftepunt. Misschien dat ze hier en daar de attracties een likje verf geven, maar denk dat het ook daar bij nlijft voor Fun World.

    Wat ze met die random 'grot' gaan doen, is me nog een raadsel. Lijkt me anders ook wel leuk om te vormen tot een uitgiftepunt.

    Het lijkt wel op de plannen dat ze een kleine waterpartij gaan toevoegen tussen de achtbaan en het horecapunt. Om zo het terras aantrekkelijker te maken.

    Hoe dan ook, bij mij liggen de ogen ook eerder op Karma World, dan op deze kiddiecoaster.
    Misschien dat Fun World nu veel vragen krijgt omdat bij Karma World plotseling alles duidelijk is.

    De attracties in Fun World hebben ondertussen dat laagje verf al gekregen. Het hoofd pad loopt nu inderdaad via Paleis van de Geest en voert je langs de oude toegang, die een nieuwe poort krijgt. De oude poort ging nog gesloopt worden. Op deze manier is geen zone apart meer zoals vroeger maar wandel je er altijd doorheen, zodat ze meer in het park opgenomen is. Verder krijgt de sanitaire blok inderdaad een renovatie en verandert het horecapunt.

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Ondertussen in Wavre...

    Naam:     D81CB285-2698-45E5-A00F-B63424D66915.jpeg
Bekeken:  1654
Groote:   234,6 KB

    Naam:     283966B6-F3EE-4305-B7F2-DFE0A08223EE.jpeg
Bekeken:  1788
Groote:   215,4 KB

    Bron: StarParc

  4. #4

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    De weerkaatsing van de gebouwen in het meer vind ik nu al prachtig.

    Love it.
    Je vois la vie en des biscuits.

  5. #5

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  6. #6

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Ik surfte net naar de website van Walibi en ontdekte dat ze hun parkplan al hebben aangepast met alle nieuwe attracties en vernieuwde zones erop. Zeker de moeite waard om er eens naar te kijken

  7. #7

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door matx30 Bekijk Berichten
    Zeker de moeite waard om er eens naar te kijken
    Goed opgemerkt! Ook de moeite om hier te delen!

    Naam:     wbe-map-2019-small_2.png
Bekeken:  1185
Groote:   658,2 KB

  8. #8

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Ziet er mooi uit! Is er al meer geweten over de opening van de attractie?

  9. #9

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Eind april/begin mei is wat ik heb horen zeggen. Geen idee hoeveel waarheid daaraan hangt.

  10. #10

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  11. #11

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Goeie aprilgrap ;-)!

  12. #12

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Haha ja ik zie wel meer pretparken die vandaag een aprilgrap uithalen. Zoals Liseberg die Valkyria een spash elementen zouden geven en Parc Asterix die beweren dat er een 'Menhir-regen' is geweest in Frankrijk!

  13. #13

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Ik zie de grap er eigenlijk niet van in, maar dat zal wel aan mij liggen...

  14. #14

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Ik zie de grap er eigenlijk niet van in, maar dat zal wel aan mij liggen...
    Ik begrijp ook niet echt wat hier de grap is, eerlijk gezegd

    PS. @Timo241, het ging volgens mij niet om splash-elementen toevoegen, maar gewoon de tunnel onder water zetten. Dat zou nogal een splash geven!

  15. #15

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Nee dit zijn voor mij ook niet echt geslaagde grappen. Maar als men dit op 1 April elk jaar blijft doen, moeten er toch mensen zijn die erin trappen?

    Ah ja juist, mijn fout, je hebt inderdaad gelijk.
    Btw, de site met de 3 o's kan er ook wat van hoor

  16. #16

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timo241 Bekijk Berichten
    Nee dit zijn voor mij ook niet echt geslaagde grappen. Maar als men dit op 1 April elk jaar blijft doen, moeten er toch mensen zijn die erin trappen?
    Dat bedoel ik net met 'dat ik de grap niet snap'. Voor mij is er niet echt iets 'om in te trappen'. Dit zou toch gewoon écht een (enigszins ludieke) actie kunnen zijn? Voor mij is wat Walibi hier doet namelijk gelijkaardig aan Lays die zegt: 'Bepaal zelf de nieuwe Lays-smaak'. Dat was ook geen aprilgrap, toch?

  17. #17

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Volgens mij gaat de opening van de Popcorn Revenge niet lang meer op zich laten wachten...

    Naam:     F8EA863C-FB8F-45CB-BF86-DABC86ADFE4C.jpeg
Bekeken:  850
Groote:   161,0 KB

    Naam:     A378DE67-F97A-44C3-9606-0FE4C0E4B9CC.jpeg
Bekeken:  894
Groote:   111,8 KB

    Naam:     0C2A4EC5-3DF8-46C4-A02B-CC849C048B57.jpeg
Bekeken:  829
Groote:   166,2 KB

    Bron: StarParc.be

  18. #18

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Aprilgrap of niet, misschien zijn ze op zoek naar een nieuw idee, en komt deze toch niet naast de Weerwolf te staan?

  19. #19

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Eerlijk gezegd zou deze achtbaan naast Vampire zetten veel logischer zijn. Dan zit je niet met één attractie ver weg van de rest, waar degenen die niet mee willen op Vampire niets te zoeken hebben. Nog een molentje erbij en je hebt een volwaardige zone.

  20. #20

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Eerlijk gezegd zou deze achtbaan naast Vampire zetten veel logischer zijn. Dan zit je niet met één attractie ver weg van de rest, waar degenen die niet mee willen op Vampire niets te zoeken hebben. Nog een molentje erbij en je hebt een volwaardige zone.
    Dat is inderdaad een goed idee. Misschien moet je het eens doorsturen naar het mailadres in de post? Dan weten we meteen of het een grap was of niet.

    Eerlijk gezegd zou ik het grasveldje voor weerwolf wel behouden willen zien, ik vind de lifthill zo heel mooi uitkomen en in de zomer ziet dat grasveld er met wat ligstoelen e.d. en mensen die wat kuieren in de zon echt gezellig uit, vond ik.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •