X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 376

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ondanks ik *stiekem* gehoopt had op iets 'orginelere' bakjes (kijkend naar de 1 op 1 gelijkenissen met CoT), Is deze qua design en vormgeving zeker oké! Is de theming vooraan een officiële bevestiging dat de Darkride effectief 'Popcorn Party' gaat heten? Op zich geen slechte naam, spreekt tot de verbeelding uiteraard .

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    Is de theming vooraan een officiële bevestiging dat de Darkride effectief 'Popcorn Party' gaat heten? Op zich geen slechte naam, spreekt tot de verbeelding uiteraard .

    Ik hoop echt van niet, wat heeft dat nu met India te maken?! Bollywood ok, maar ik betwijfel of popcorn daar zo ingeburgerd is als bij ons.

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Ik hoop echt van niet, wat heeft dat nu met India te maken?! Bollywood ok, maar ik betwijfel of popcorn daar zo ingeburgerd is als bij ons.
    Na het zien van de video wordt het op het einde effectief bevestigd dat de Popcorn Party IP dus effectief in WB zal gebruikt worden. De vraag is dan natuurlijk of zij er een andere ride-naam aan gaan geven uiteraard. Heb er niet zozeer problemen mee. Tis niet dat ze in de Polynesische gebieden op deze aardbol racen met zeepkistkarten met maskers op. Denk niet dat je moet verwachten dat Walibi hun themagebieden zo realistisch wil aanpakken hoor. Vind persoonlijk dat cartooneske karakter nog best luchtig genoeg voor in een pretpark.

  4. #4

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Ik hoop echt van niet, wat heeft dat nu met India te maken?! Bollywood ok, maar ik betwijfel of popcorn daar zo ingeburgerd is als bij ons.
    Tikka Masala Party of Kip Curry Party klinkt niet zo goed waarschijnlijk . Zou overigens nogal een bende worden als ze dat daar in de cinema's eten.
    Laatst gewijzigd door jefke88; 26-09-18 om 11:02.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •