Als ik dit alles zo zie en lees dan kan ik maar 1 ding zeggen en dat is,waauw. Ze hebben daar hard door gewerkt en dat heeft zijn resultaat.

Ik vind dat het opvalt dat het hele gebied nog niet compleet is. Je ziet gewoon op de foto's dat er nog stukjes zijn die die zelfde afwerkingstouch nog moeten krijgen.

Enkele zaken die ik nog kwijt wil:

- ligt het aan mij of is daar een dakafloop wel heel erg ongelukkig geplaatst, boven het uitgavepunt?
- is er een veggievariant in het restaurant?
- Ik had echt een voorgevoel dat het vuur ging terugkomen toen ik de 'nog 30-dagen tot opening' foto zag
- kwamen er op de vijver niet ook een soort van decorstukken / fonteinen volgens de concepts?
- Je ziet ook een steunpaal (denk ik) voor de poort die dacht ik nog moet geplaatst worden
- Ik denk dat de decorstukken bij PVDG in de wachtrij vervangen zullen worden door iets duurzamere zaken. Ook de grote lampen boven in- en nooduitgang ontbreken nog. Ik verwacht dat die nog terug komen

Dat moet het zowat zijn wat betreft de meeste nieuwigheden. Zalig ook dat ze blijven doorwerken hebben zaterdag aan funpilot! Dat wakkert sowieso interesse aan bij dagbezoekers!

Tgoh het is wel jammer dat er bij sommige attracties (de twee oudere darkrides) nog foutjes /defecten zijn. Ik weet het niet zeker maar volgens mij komt dat omdat die lastminute pas ontdekt worden. Eind van seizoen, servers en knopkes af. Heeft weinig tot geen onderhoud nodig. Nieuw seizoen alles terug op; woeps dat hadden we niet verwacht dat die pop niet ging bewegen, of oei de show loopt niet synchroon met geluid en licht. Ik praat dit niet goed, maar ik denk dat de techniekers bezig waren met de kneepjes van popcorn onder de knie te krijgen en op te volgen en dat ze daardoor de andere darkrides hun mankementen hebben laten doorgaan.