Ben vandaag weer even gaan kijken en ik neem een deel van mijn eerdere commentaren over CoT terug. De Attractie ligt er nu al een stuk beter bij dan het geval was toen ik hem deed op de openingsdag en de vuureffecten werkten. Toch zijn er nog steeds een paar defecten hier en daar die nog eens opgelost moeten worden. De single-rider line bij tiki waka is een verademing voor fans. Ik heb hem vandaag 3 keer gedaan waarbij ik in totaal nog geen 10 minuten voor gewacht heb, en iedere keer een rij van 55 minuten heb overgeslagen.
Het paleis van de geest ligt er nog steeds even slecht bij, en dan vooral aan de binnenkant. De hoofdshow startte met een gekraak alsof er een tesla-effect werd geactiveerd, en liep daarna niet synchroon met de beweging van de trommel. Omdat de medewerkster het gewicht niet goed verdeelde stond de schommel ook scheef en vielen er een paar effecten weg.

Verder wil ik Walibi wel een enorm compliment geven voor hoe professioneel ze om zijn gegaan met de enorme drukte vandaag. Er zijn halloween dagen die rustiger zijn dan dat het vandaag was, met bijna overal meer dan 40 minuten wachttijd. Ze hebben het sluitingsuur met een uur verlengd, en de inzet van het personeel was fantastisch. Op meerdere plaatsen stond extra personeel en groupers die ik erg kon appreciëren. Steeds meer personeelsleden zijn ook gewoon een stuk vriendelijker. Hiermee zijn ze in Waver enorm goede stappen aan het zetten.