X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 376

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Ik herschrijf wat ik over Ameworld schreef over mijn laatste bezoek op vrijdag:

    - We weten nu onze kleuren in Popcorn Revenge, een stipje kleur is op elk pistool, en de stippen op de schermen lijken een beetje groter. De triggers lijken ook makkelijker te controleren.

    - Karma World is gedetailleerder, inclusief de fontein die nu "tijdens de moesson" werkt (als het regent, wordt er water verzameld en stroomt), fietsen en een tuk-tuk toegevoegd in het landschap, de zwengel om de fietswielen te draaien bij de uitgang van Popcorn die is vernieuwd.

    - De markt in het Paleis van de Geest is terug en veel mooier dan vorig jaar!

    - Fun Pilot is open en is het inderdaad leuk voor de allerkleinsten!

    - Er is een nieuwe projectie (deze keer onbeweeglijk, en erg blauw) op het Psyk?-monster, de andere had 5 jaar niet gewerkt, dus het is goed nieuws!

    - Toetanchamon is beter in vorm: Gaudet in de rij is in beweging, een van Ulta's vlammen werkt (en het is al een optreden), en Golden Seth's geluid werkt goed (misschien was dat eerder dit seizoen al het geval).

    Dit bezoek was een aangename verrassing, de laatste keer dat ik hier kwam was met Pasen :P
    Utilisez votre Ankhinator ! Eteignez la lumiere verte ! C'est votre seul espoir ! Breek de vloek ! Gebruik je Ankhinator !

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gilles Bekijk Berichten
    Ik herschrijf wat ik over Ameworld schreef over mijn laatste bezoek op vrijdag:

    - We weten nu onze kleuren in Popcorn Revenge, een stipje kleur is op elk pistool, en de stippen op de schermen lijken een beetje groter. De triggers lijken ook makkelijker te controleren.

    - Karma World is gedetailleerder, inclusief de fontein die nu "tijdens de moesson" werkt (als het regent, wordt er water verzameld en stroomt), fietsen en een tuk-tuk toegevoegd in het landschap, de zwengel om de fietswielen te draaien bij de uitgang van Popcorn die is vernieuwd.

    - De markt in het Paleis van de Geest is terug en veel mooier dan vorig jaar!

    - Fun Pilot is open en is het inderdaad leuk voor de allerkleinsten!

    - Er is een nieuwe projectie (deze keer onbeweeglijk, en erg blauw) op het Psyk?-monster, de andere had 5 jaar niet gewerkt, dus het is goed nieuws!

    - Toetanchamon is beter in vorm: Gaudet in de rij is in beweging, een van Ulta's vlammen werkt (en het is al een optreden), en Golden Seth's geluid werkt goed (misschien was dat eerder dit seizoen al het geval).

    Dit bezoek was een aangename verrassing, de laatste keer dat ik hier kwam was met Pasen :P
    + De countdown van Flashback is na jaren afwezigheid terug
    + Het geluid in Le Palais Du G?nie werkt terug optimaal
    + De locomotieven van Calamity Mine zijn voorzien van zo’n typische bel (ik denk niet dat Calamity Mine dit ooit zelfs had?)

    Walibi is echt zo’n fijn park geworden ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    + De locomotieven van Calamity Mine zijn voorzien van zo’n typische bel (ik denk niet dat Calamity Mine dit ooit zelfs had?)
    De locomotieven van al de treintjes zijn zelfs volledig vernieuwd (toch zeker de carrosserie).
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  4. #4

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Ben vorige week ook nog eens naar Waver afgezakt. Niets dan positief over de laatste toevoegingen aan het park (Tiki Waka, Pulsar en Pop corn Revenge en Fun Pilot). Geen storingen en het park lag er zeer proper bij.

    De enige minpunten waren voor mij Calamity Mine en Weerwolf. Vooral bij deze laatste lijkt het alsof je tijdens de rit aangevallen en verscheurt wordt door een weerwolf! Met voorsprong de slechtste woodie ooit! Hiertegen lijken Bandit en Coaster Express een soepele baan! Na de rit waren de blauwe plekken bij ons allen niet op 2 handen te tellen! Walibi, a.u.b. kijk naar de collega's in Holland en geef dit onding de remake die het nodig heeft!

    Ook was ik aangenaam verrast dat zo goed als iedere parkmedewerker Nederlands praat of toch op zijn minst de moeite doet om het te spreken.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •